2733
2739
عسلک جون چون موهاتو با دکلره روشن کردی حیفه که دوباره بخوای تیره کنی.

به نظر من لولایت کن، خیلی قشنگ میشه.

چون موهات عسلیه میتونی لولایت عسلی تیره بکنی. لولایت دودی هم خیلی قشنگ میشه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

لو لایت (low light) : بطور کلی مفهوم آن این است که بر روی موهای روشن ، تکه های تیره در می آوریم. این کار می تواند با فویل یا کلاه مش انجام شود. . لو لایت بر روی موهای اروپائی ها به آسانی با رنگ انجام می شود که نتیجه ی آن بسیار زیباست. بر روی موهای آسیایی ها بیشتر مواقع ای کاربرد دارد که مو بسیار روشن شده و زردی زیاد آن نوعی زنندگی ایجاد کرده است. در این صورت آرایشگر می تواند با پیشنهاد لولایت چهره ی مشتری را از یکنواختی درآورد و با ایجاد رفله های تیره ، نوعی سایه روشن زیبا بر روی موی مشتری ایجاد کند . که نتیجه ی آن در مرحله ی اول جوانتر شدن چهره ی فرد و در مرحله ی دوم موهای روشن یکنواخت ، درخشان تر به نظر می رسد و جذابیت چهره بیشتر می شود.

رگه های تیره می تواند از پایه های 3 و 4 از هر سری رنگ و به دلخواه با توجه به رنگ چهره و موی مشتری انتخاب شود . این کار به سلیقه ی فرد بستگی دارد . به عنوان پیشنهاد می توانید از سری رنگهای گرم طلایی و شکلاتی از پایه های 3 یا 4 بر روی موهای بلوند و روشن استفاده کنید. نوعی هارمونی زیبا ایجاد می کند .

همچنین از کاربردهای لولایت زمانی است که فرد مو را بلوند کرده و حالا رشد یک یا دو سانتی ریشه دارد. می توانید هم رنگ ریشه ی مو تکه های باریک تیره در بیاورید . اگر رنگ ریشه ی مو تیره است از پایه ی قهوه ای متوسط و قهوه ای روشن استفاده کنید. بدین ترتیب تا مدتی طولانی تر موهایتان همچنان زیبا و مرتب و فانتزی به نظر می رسند. ( البته اگر مشتری مایل نباشد که ریشه ها را دویاره دکلره و رنگ کند. )



2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز