2752
2734

دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم کامل تماشای آنلاین رایگان نیم بها (Yaghi Series Episode ۶ Six)، دانلود قسمت جدید فیلم یاغی، زمان پخش سریال یاغی قسمت ۶ ششم، قسمت ۷ هفتم سریال یاغی کی پخش میشه؟ دانلود سریال یاغی تیک فیلم، فیلیمو، ویدائو، آپارات، نماشا، تلگرام، برای دانلود قسمت ۶ ششم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با هنرمندی پارسا پیروزفر علی شادمان و ... لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.



دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم

به گزارش سلام نو به نقل از تیک فیلم، سریال یاغی به انگلیسی Yaghi Series، یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی، جنایی، درام، رازآلود به کارگردانی محمد کارت و با هنرمندی پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی و ... در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. قسمت جدید سریال یاغی هر هفته روز های پنجشنبه ساعت ۸ صبح در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است.


───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────


برای دانلود قسمت ۶ ششم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:


دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم


تمام قسمت های سریال یاغی: دانلود سریال یاغی کامل قسمت اول تا آخر


───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────



زمان پخش قسمت ۶ ششم سریال یاغی

قسمت ۶ ششم سریال یاغی کی پخش میشه؟ به نقل از وب سایت تیک فیلم، جدیدترین قسمت سریال یاغی قسمت ۶ ششم روز پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. میتوانید با مراجعه به این سایت قسمت جدید یاغی را در کیفیت های متفاوت دانلود و تماشا کنید.



تیزر قسمت ۶ ششم سریال یاغی

https://aparat.com/v/Tu8WO


https://enama.ir/videos/3498014


https://www.namasha.com/v/Drz8J4Xg


https://www.mp4.ir/Video?Watch=17351-951481451



داستان سریال یاغی قسمت ۶ ششم

به نقل از تیک فیلم، در قسمت ۵ پنجم سریال یاغی دیدیم که: دوستان جاوید موبایل نازی دوست ابرا را می دزدند و جاوید بالاخره توانست با استفاده از موبایل نازی با ابرا صحبت کند، جاوید فهمید که پدر ابرا تهدید کرده که اگر یکبار دیگر با جاوید ارتباط برقرار کند، سر و کار جاوید با دایی هایش خواهد بود و او را زنده نمیگذارند! اما قدرت عشق ابرا و جاوید قوی تر از تهدید های پدرش بود و ...



دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم تیک فیلم


دانلود سریال یاغی قسمت ۷ هفتم

به گزارش سلام نو به نقل از سایت تیک فیلم، قسمت ۷ هفتم سریال یاغی (Yaghi Series Episode ۷ Seven) به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.


───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────


برای دانلود قسمت ۷ هفتم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:


دانلود سریال یاغی قسمت ۷ هفتم


تمام قسمت های سریال یاغی: مراجعه به صفحه سریال یاغی در سایت تیک فیلم 


───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────


سریال یاغی قسمت ۷ هفتم کی پخش میشه؟

به گزارش سایت تیک فیلم، جدیدترین قسمت سریال یاغی قسمت ۷ هفتم روز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت هشت صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. با مراجعه به همین صفحه و یا صفحه سریال یاغی در سایت تیک فیلم میتوانید سریال یاغی را به طور کامل از قسمت ۱ تا ۷ دانلود کنید.





دانلود فیلم ایرانی از تیک فیلم


دانلود فیلم ایرانی جدید ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از تیک فیلم

به گزارش سلام نو، سایت تیک فیلم https://tik-film.com یک سایت ایرانی با سابقه ۸ ساله با آرشیو بزرگی از فیلم، سریال، انیمیشن و ... با لینک مستقیم رایگان نیم بها است. شما میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم هندی، دانلود فیلم کره ای، دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود انیمیشن، دانلود سریال ایرانی، دانلود سریال خارجی و ...


دانلود فیلم ایرانی




منبع: https://www.salameno.com/news/55367456/دانلود-سریال-یاغی-قسمت-۶-ششم-کامل-رایگان-قسمت-۷-هفتم-یاغی-تیک

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687