2733
2739
عنوان

هر کی میترسه نیاد

646 بازدید | 37 پست

صرفا جهت اطلاعه روشن فکرا و کسایی که باور ندارن ریپ نزنن 

🔸🔹🔸

📌 تذکری درباره جن

💢 در گذشته جن ها بیشتر در دریاهای پر آب، غارهای دور دست، در برخی بیابان ها، گاهی در چاه ها و قنات ها، در زیر زمین ها و در داخل آب یا در هوا سکونت داشتند . ولی امروزه و بر اثر مزاحمت هایی که بشر برای آن ها ایجاد کرده، از این جهت که محل زندگی شان را اشغال کرده و به همه جاهای زمین رسیده، این کار سبب شده تا جن ها به شهر ها نقل مکان کنند .

⚠️ علاوه بر این، موارد دیگری باعث افزایش حضور آن ها در شهر ها شده:

1️⃣  استفاده از آهن در ساختمان ها که باعث جذب جنیان شده، چون آهن برای جن همان حکم طلا برای بشر را دارد، یعنی برای آن ها جذابیت دارد، جن ها  زمانی که به آهن می رسند حالت رقص به آن ها دست می دهد .

2️⃣ ساختمان های طبقاتی که باعث جذب جن شده، زیرا بعض از انواع جن ترجیح می دهند با فاصله سه یا چهار متری از زمین زندگی کنند .

3️⃣  وجود برخی نقاط ضعف در انسان ها که باعث شده جن ها بر انسان تسلط پیدا کنند، مانند تنها زندگی کردن افراد در خانه یا حتی در یک اتاق .

4️⃣ مورد دیگری که مؤثر است این است که انسان با یک کفش یا یک دمپایی راه برود.

5️⃣ مورد بعد، دستشویی کردن در قبرستان است .

6️⃣ ایستاده نوشیدن آب در شب.

7️⃣ همبستر شدن در شب اول، وسط و آخر ماه .

8️⃣ کامل لخت شدن .

9️⃣ ورود در دستشویی با سر باز (در روایات تأکید شده حتما در هنگام ورود به دستشویی پارچه یا چیزی روی سر بگذارید) .

🔟 ایستاده ادرار کردن .

1️⃣1️⃣  خوردن گل و خاک .

2️⃣1️⃣ خوابیدن با دست و دهان نشسته بعد از غذا.

3️⃣1️⃣ خوردن غذای داغ .

4️⃣1️⃣ موردی که در روایات به آن اشاره شده این است که  استخوان ها را کامل نلیسید و مقداری اندکی گوشت روی استخوان را برای آن ها باقی بگذارید، زیرا استخوان با اندکی گوشت غذای جنیان است و اگر کامل بلیسید باعث عصبانیت آن ها می شود و ممکن است آسیب بزنند یا کاری کنند که به ضرر شما تمام شود و حتی ممکن است چیزهایی از شما بدزدند .

🌀  یکسری تذکرات نیز لازم است :

1️⃣ هر وقت صدای ضربه ای روی پنجره یا شیشه یا در دیوار بخصوص، یا ظرفشوئی، یا یخچال یا کابینت و مانند این ها شنیدید پیگیری نکنید و نروید نگاه کنید و بررسی کنید زیرا چیزی پیدا نخواهید کرد .

2️⃣ شب هنگام اگر حس کردید یکی پشت سر شما حرکت میکند و یا از کنار شما رد میشود حتما یکی از افراد جن حضور دارد، ولی هیچ عکس العملی از خود نشان ندهید و برنگردید بررسی کنید .

3️⃣ اگر چیزی مشاهده کردید یا صدایی شنیدید پیگیری نکنید و خود را به کاری یا چیزی مشغول کنید، طوری که انگار هیچ چیزی ندیده اید و نشنیده اید و هیچ اتفاقی نیفتاده است .

🖍 البته بر اساس روایات قرار است جن ها رفته رفته ظاهر شوند و همه می توانند آن ها را ببینند و حتی ممکن است دوستی مابین جن و بشر برقرار شود .

🔰 در روایت مفضل بن عمر از امام صادق علیه السلام میپرسد: سیدی، وتظهر الملائکة والجن للناس ؟ قال: اي والله یا مفضل ویخاطبونهم کما یکون الرجل مع حاشیته وأهله، قال: قلت: یا سیدي ویسیرون معه ؟ قال: اي والله یا مفضّل .

▫️ مفضل از امام می پرسد: سید من، آیا ملائکه و جن روزی برای مردم ظاهر خواهند شد؟! امام علیه السلام فرمود : آری قسم به خدا، و باهم صحبت و گفتگو خواهند کرد، همانگونه که انسان با اطرافیان و خانواده و فامیل صحبت میکند .

🔹 مفضل عرض میکند: سید من، آیا با هم راه می روند ؟ امام فرمود: آری قسم به خدا ای مفضل .

〽️ این روایت حاکی از قطعیت کار و حتمی بودن آن دارد و ما باید برای چنین روزی و چنین رخدادی آماده باشیم، زیرا این همراهی می تواند مفید باشد و موجب استفاده از تجارب و اطلاعات آن ها گردد، زیرا جنیان دشمنی و کینه ی شخصی نسبت به بشر ندارند.

♦️ تذکر آخر اینکه جن فعلی با بسم الله دور نمی شود و ممکن است با ریختن سرکه در اطراف منزل و یا کبوتر نگهداشتن در منزل دور شود. البته احراز و دعاهای دور کننده جن را برای شما پیشنهاد خواهیم کرد .

♨️ سعی کنید به هیچ وجه رابطه جنسی با آن ها برقرار نکنید، زیرا در این صورت دیگر خلاص شدن از آن ها کار سخت و دشواری خواهد بود و عواقب ناگواری خواهد داشت .

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز