2737
2739
عنوان

یک خاطره از وفاداری همسرتان در گذشته یا همین الان

| مشاهده متن کامل بحث + 39326 بازدید | 301 پست

خصوصیات یک زن وفادار یا مرد وفادار به همسر شامل:

  • صداقت همسر : شما مرد یا زن درستکاری هستید و در برابر وسوسه‌ها تسلیم نمی‌شوید. قبل از انجام هر کاری، در مورد عواقب آن در رابطه با همسر تان فکر می‌کنید. شما اصول اخلاقی صداقت را به خوبی رعایت می‌کنید.
  • حمایت از همسر : شما برای حمایت و پشتیبانی از همسر خود در کنار او هستید. ممکن است شما با در برخی امور با همسر اختلاف نظر دارید اما در جمع همیشه از همسر خود حمایت می‌کنید.
  • احترام به همسر : شما نه تنها در مقابل او بلکه در غیاب همسر نیز به شریک زندگی خود احترام می‌گذارید. در مقابل خانواده و یا دوستان خود به‌طور منفی درباره همسر صحبت نمی‌کنید. همچنین، شما قبول نمی‌کنید که هیچ شخص دیگری چنین اظهارنظرهایی را در مورد شریک زندگی‌تان داشته باشد.
  • اعتماد به همسر : شریک زندگی‌تان به شما اعتماد دارد زیرا نسبت به نظرات و احساسات خود وفادار ، بی‌ریا و صادق هستید. شما حقیقت را می‌گویید و این شریک زندگی شما را تشویق می‌کند که نسبت به شما صادق باشد.
  • تعهد در رابطه : شما به رابطه متعهد هستید. شما شریک زندگی خود را دوست دارید و با تعهد و فداکاری عشق خود را  به او ابراز می‌کنید.
  • صمیمیت زوجین : شما ازنظر جسمی و عاطفی با همسر خود صمیمی هستید. شما رؤیاها و ترس های خود را با او به اشتراک می‌گذارید و او را ترغیب می‌کنید تا با شما روراست و صادق باشد.

چنین خصوصیات وفاداری در شما شریک زندگی‌تان را به جبران کردن عشق به همسر تشویق می‌کند. همسران وفادار باعث ایجاد عشق و علاقه بعد از ازدواج می‌شود.

اگر این ویژگی‌ها را داشته باشید، عالی است. اما اگر در شروع رابطه جدید هستید و می‌خواهید این خصوصیات را توسعه دهید، پس ادامه مطلب را بخوانید. ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد:

   

نکته مهم‌تر اینکه بر اساس تحقیقاتی که شخصاً به عنوان مشاوره خانواده به عمل آورده‌ام، وقت گذاری بیش‌ازحد مرد بیرون از منزل به‌منظور کسب درآمد بیشتر، موجب  می‌گردد زن از بزرگ‌ترین نیاز خود یعنی « حمایت عاطفی همسر » بی‌بهره بماند. همچنین خستگی بیش‌ازحد مرد برای تأمین نیازهای بیش‌ازحد خانواده‌اش، او را ازلحاظ روحی و ذهنی به‌شدت خسته و حتی کلافه می‌کند. به‌نحوی‌که پس از بازگشت به منزل حوصله‌ای برای شنیدن حرف‌های همسر ، گفت‌وگو با همسر و فرزندان نداشته و حتی بعضاً بدخلق شده و درواقع خستگی خود را به منزل می‌آورد.

وای به آن روزی که خانم او نیز فراموش نماید، همسرش برای تأمین نیازهای اعضای خانواده از صبح تا شب دوندگی می‌کند و شروع به غر زدن و شکایت از خستگی و بی حالی همسر کند. مشکل اساسی در خانواده هایی رخ می‌دهد که علاوه بر مرد خانواده ، همسر او نیز در بیرون از منزل شاغل است و عملاً منزل تبدیل به یک خوابگاه می‌شود که زوج فقط خستگی جسمی و روحی خود را به خانه آورده و خانه محلی برای خواب شبانه است.

در چنین شرایطی، همسر و فرزندان خانواده از نعمت باهم بودن، همدلی، هم صحبتی و حمایت عاطفی از یکدیگر محروم بوده و باوجود داشتن یک زندگی نسبتاً مرفه، عملاً هیچ آرامش و رضایتی از زندگی در آن‌ها وجود ندارد و این علامت شروع انواع آسیب‌های اجتماعی است. فرزندان چنین خانواده ای به دلیل محروم بودن از هم‌صحبتی والدین، به سمت دوستان ناباب گرایش پیدا می‌نمایند.

خانم ۲۸ ساله‌ای که تصمیم به طلاق از همسر خود گرفته بود چنین می‌گفت: «پنج سال از زندگی مشترک ما می گذرد. دو سال اول ازدواج با آرامش و به خوبی گذشت؛‌ شوهرم کارمند ساده‌ای بود و خانه کوچکی اجاره کرده بودیم،‌ معمولاً همسرم ساعت ۴ بعدازظهر به خانه می‌آمد، گاهی اوقات غذای ساده‌ای در منزل تهیه‌کرده و با همدیگر به پارک و گشت‌وگذار می‌رفتیم. شوهرم حقوق کمی داشت ولی زندگی گرم و باصفایی داشتیم. اما رفت‌وآمد ما با یکی از بستگان ثروتمند و گشت‌وگذاری که گاهی اوقات با آن‌ها می‌رفتیم کم‌کم موجب گردید از وضعیت رفاهی و اقتصادی زندگی احساس نارضایتی داشته باشم.


   

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز