2733
2739
عنوان

تعبیر خواب آگه بلدید لطفا بیایید

79 بازدید | 13 پست

من دیشب خواب دیدم که با شوهرم سوار اتوبوسی هستیم و داریم یه جایی میریم که انگار جای خوبی هست مقصدمون بوده یکی از برادرای شوهرم هم یادمه که هست ولی دخترم رو ندیدم. تو مسیر راه یک جایی اتوبوس از بین بدن های به دار کشیده رد میشه تعداد زیادی مرد را با طناب دار زده بودند وسط مسیر ما بود. من سرم رو پایین کرده بودم و نگاه نمی کردم ولی شوهرم پیاده شد و گفت حتما اینا کار خلافی کردند که دار شون زدن. بعد یک چیزی مثل طناب گرفت دستش و به بدن یکی از این مرده ها می زد. شلاق می زد در حالیکه طرف رو طناب دار بود. مرده بود. خیلی ناراحت بود از دستشون. من هیچی نمی گفتم فقط گاه گاهی سرم را بالا می کردم نگاه می کردم دیگه از ترس سرم رو هم بلند نمی کردم. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2740
مثلا انگار يه سرى افراد توى كارش مشكل ايجاد كردن درسته ؟

یه رئیس ش می خواد کاری براش بکنه هنوز درست نشده اگر بشه خیلی خیلی برای ما خوب میشه. فقط ما باید محل زندگی مون رو تغیر بدیم محل کارش رو. یعنی از یک شرکت کوچک تر میره بالاتر. حالا رئیس های فعلی ش کمی ناراحت ند ولی چیزی هم نگفتن کارش هنوز درست نشده فکر می کنید میشه؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687