2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738

سلام

در مورد تاپیک آخرتون میخواستم بنویسم دیدم کلا تاپیک و بحث چیز دیگه ای شده و اگه تعلیق نشین باز خوبه. چون نی نی یار ها سریع عکس العمل نشون میدن. بهتون پیشنهاد میکنم تاپیک تون رو قفل کنین.

در مورد اتفاقی که بین تون افتاده دقیقا مشخصه که از همون 2-3 ماه آخر که میگین انگار سرد شده اتفاقی بین تون افتاده که برای شما مهم نبوده و برای شوهرتون خیلی مهم بوده. همون زمان باد بهش رسیدگی میکردین ولی خب. متاسفانه فکر کنم رها ش کردین و منتظر ازدواج و عروسی و ماه عسل بودین. ولی الان هم بیکار نباشین. ربطی به سرد شدن شون نداره از نظر جنسی. مطمئن باشین اتفاق خاصی افتاده که باعث شده برن توی لاک خودشون و این دیگه تلاش و هنر شما رو میرسونه که بتونین متوجه بشین چی بوده.

توی دوران عقد و خصوصا برای جشن گرفتن ها خیلی اتفاقها میافته. خیلی حرف و نقل و بحث ها پیش میاد که ممکنه باعث کدورت بشه و یک عمر سایه ش روی زندگیتون باشه.

به هر حال بیشتر به نظر میاد این مشکل داره کم کم مزمن میشه. سریع بهش رسیدگی کنین و درمان کنین تا اون رابطه به شکل قبل ش برگرده. اگر زیاد ماندگار بشه دیگه نمیشه درستش کرد.

امیدوارم وسط پست های ارسالی این پست رو هم ببینین.

موفق باشین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز