2733
2734
دیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اعلام دلیل واریز نشدن مابه التفاوت 28 هزار تومانی مرحله اول و دوم هدفمندی برای اقشار توانمند و مرفه، گفت: برای این گروه ها فقط یارانه 45500 تومانی ماهیانه واریز شده است.

بهروز مرادی در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به پیامک های ارسال شده برای برخی از سرپرستان خانوار، گفت: در قالب آن پیامک ها از افراد خواسته شده بود تا با مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یکی از 4 گزینه پیشنهادی را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، اظهار داشت: به تشخیص دولت و توجه به وضعیت درآمدی افراد، برای اقشار مرفه 28 هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی به ازاء هر فرد واریز نشده است.

حذف اقشار پردرآمد از یارانه 28 هزار تومانی

مرادی با تاکید بر اینکه در عدم واریز این مبلغ به حساب سرپرستان خانواری که نام برده شد، به قانون مصوب مجلس عمل شده است، تصریح کرد: برداشت دولت این است که نیازی به واریز یارانه برای اقشاری که درآمد بالاتری دارند نیست.

وی با اشاره به این مطلب که واریز مابه التفاوت 28 هزار تومانی که تا زمان آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز قابل برداشت نیست، به میزان درآمد افراد و تشخیص دولت بستگی دارد، خاطر نشان کرد: با الزام قانون برای گروهی از سرپرستان خانوار مبلغ 28 هزار تومان واریز نشد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، ادامه داد: واریز مبلغ 28 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار به ازاء هر فرد که فعلا نیز قابل برداشت نیست به معنای اجرای مرحله دوم هدفمندی نیست.

به گفته مرادی، از نظر دولت مبلغ یارانه 45 هزار و 500 تومانی فعلی متعلق به همه مردم است که از طریق منابع مشخص شده در قانون، ردیف های بودجه ای و همچنین درآمد هدفمندی تامین می شود.

به گزارش مهر، وی هدفمندسازی یارانه ها را بهترین شکل تقویت تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و گفت: بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها در سال گذشته با تصویب مجلس 50 هزار میلیارد تومان بوده است.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

امروز یکی از مسئولان تو رادیو گفت اونایی که براشون اس ام اس اومده باید برن تو سایت چهار گزینه هست یکی از اون ها رو انتخاب کنن تا اعتراضشون بررسی بشه و اگه قبول بود مابه التفاوت به حسابشون واریز می شه که البته برای اونایی هم که واریز شده هنوز غیر قابل برداشته
2731
توجه کردین دارن خودشون رو میکشن ....صبح تا شب توی اخبار همش میگن بنزین اروپا گرون شده نمیدونم المان بنزین نداره ...خیلی زرنگن ..اینجوری دارن مردم رو یه جورایی اماده میکنند واسه بنزین 1200

هیییییییییییییییی ما ماشین خریدم همه چیز گرون شد
سلام عزیزان با فروش انواع کتابهای درسی،کمک درسی،کودک، تخصصی و...با ۲۰ درصد تخفیف در خدمتتون هستم.لطفا هر درخواستی که دارید توی تاپیکم  اعلام کنید در مورد کتابهای درسی سال و رشته تون رو بفرمایید.✨🌱
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز