2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نوش جون❤❤❤❤ من فوقش مندویی ،قهوه معمولی تو خونه ای جیزی بخورم 😂😂😂😂😂😂😂😂😘😘😘

امروز میخواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است تزویر سکه ای است دورو . که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است عوام خدایش را بیند و اهل معرفت ابلیسش و چه خون دل ها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خان و به ظاهر متدین. 💛 یاعلی 💛. بزرگی را گفتند : راز همیشه شاد بودنت چیست ؟ دل بر آنچه نمیماند نمیبندم  . فردا یک راز است نگرانش نیستم .  .دیروز یک خاطره بود حسرتش را نمیخورم . و امروز یک هدیه است قدرش را میدانم . ،از فشار زندگی نمیترسم چون میدانم که ..... ،  فشار توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند  . میدانم خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست . ما اولین بار است که بندگی میکنیم ولی او قرنهاست که خدایی میکند . پس به او اعتماد دارم .برای داشتن اینچنین خدایی همیشه شادم .
2742
2738

نوش جان

چقدر خوب ک تنهایی خوش میگذرونی❤

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687