2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوبه که چرا مخالفید شده عین کنکور کشور های دیگه مثل آلمان و‌آمریکا

نظر یکی از بچه ها در فارس من


اگه یه دانش آموز به هر دلیلی تو یکی از دروس سال دوازدهم نمره دلخواهش نگیره دیگه فرصت جبران نداره (این نه تنها بر خلاف قانون اساسی هستش بلکه بر خلاف حقوق بشر آخه با چه حقی فرصت جبران گذشته از یه نفر می گیرید)

امنیت امتحانات نهایی بسیار ضعیف و هر سال سوالاتشون لو می ره (آقای آموزش و پرورش شما اول امنیت امتحاناتت برقرار کن بعد بر طبل تاثیر قطعی معدل بکوب)

طبق نظر سنجی رسمی سازمان سنجش 85% دانش آموزان با تاثیر قطعی معدل تو کنکور مخالفن (مگه معمار انقلاب، امام خمینی نفرمودن : میزان_رای ملت_است)

طبق اعلام مرکز پژوهش های مجلس میانگین معدل دانش آموزان مناطق محروم حدود دو نمره از دانش آموزان مناطق برخوردار کم تر هستش (بچه ها منطق بندی تو کنکور واسه همین انجام شده)

سوالات امتحانات نهایی حفظی هستن و سطوح بسیار پایین یادگیری می سنجن واسه همین این همه معدل بیست و بالای نوزده داریم

استرس کنکور کم بود حالا باید برای قبولی تو رشته های پرطرفدار و کسب رتبه زیر پنج هزار استرس کسب معدل بیست هم داشته باشیم چون حتی اگه فقط بیست و پنج صدم هم یکی از دروس کم بگیریم معدلمون بیست نمی شه و حدود ده هزار نفر عقب می یوفتیم چون حدود ده هزارتا معدل بیست داریم ۱۹.۹۹ هم که بشیم از ده هزار نفر عقب می یوفتیم ۱۹ که باشیم که هیچی صد هزار نفر عقب می یوفتیم (فکرشم نمی کردیم که معدل ۱۹ انقدر بد باشه)

افزایش میزان تقلب و پارتی بازی در امتحانات نهایی که امنیت بسیار بسیار کمی دارن (احتمالا کار به گیس و گیس کشی تو برخی حوزه های امتحانی بین اونایی که تقلب کردن و اونایی که تقلب نکردن بکشه خوب چون حتی ۲۵صدم نمره هم می تونه رتبه فرسنگ ها جابه جا کنه)

خدا نکنه برگه امتحانیت بیوفته دست یه معلم سخت گیر یعنی نیم نمره بهت کم بده دیگه خداحافظ دندان و دارو و پزشکی (بزرگوار تویی که این تصویب کردی چه جوابی تو آخرت خواهی داشت)

بیچاره پدری که باید علاوه بر پرداخت هزینه محصولات کنکوری هزینه پکیج های معدل بیست هم پرداخت کنه و چه هلهله ای می کنن دلالان آموزشی و صاحبان مدارس خصوصی و برخی ناشران سودجو (بزگوار شما که می گفتی می خوایم مافیای کنکور حذف کنیم با این مصوبتون که سودشون دو برابر می شه و خیلی هم خوشحال شدن)

2731
خوبه که چرا مخالفید شده عین کنکور کشور های دیگه مثل آلمان و‌آمریکا

🔖 #گزارش
📌 نقص بزرگ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی/ شرط معدل ورود به دانشگاه
✍ مهدی حسین دوست

🏷 ماده ۵- موسسه می­تواند در پذیرش دانشجو در رشته محل­های پرمتقاضی حدنصاب برای نمره‌کل آزمون اختصاصی و نمره­ کل سابقه تحصیلی تعیین و پس از تصویب شورای سنجش و پذیرش دانشجو، حداقل دو سال قبل از پذیرش دانشجو اعلام عمومی نماید.

✉️ این ماده به دانشگاه ها در رشته محل های پرمتقاضی همچون پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی در تجربی اجازه می دهد که کف معدل و نمره کنکور تعیین کنند. این اتفاق که از سال ۱۴۰۴ رخ خواهد داد (چراکه تاکید شده از دو سال قبل باید به اطلاع دانش آموزان برسد، بنابراین اگر در دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ این موضوع به تفکیک دانشگاه های سراسر کشور اعلام شود به کنکور ۱۴۰۴ می رسد)، در بدو ثبت نام گروه عظیمی را از ورود به دانشگاه محروم خواهد کرد!

✒️ نمره کنکور قابلیت جبران دارد و اگر این آزمون دو بار در سال برگزار شود، که بهتر هم خواهد بود اما معدل کل نهایی با ترمیم معدل جبران نخواهد شد. این ترمیم بر طبق قوانین فعلی، تنها نمرات هر درس که به سازمان سنجش برای تاثیر مثبت یا قطعی معدل ارسال می شود را تغییر خواهد داد و معدل قابل ترمیم نیست. آقای ساکی نیز به این موضوع اشاره کرده و گفتند تاکنون برای آن راهکاری در نظر گرفته نشده است، به این ترتیب اضافه بر این که اضطراب و تقلب در امتحانات نهایی چندبرابر خواهد شد بخش عظیمی از فارغ التحصیلان از ورود به دانشگاه منع می شوند که این برخلاف قانون اساسی و موجب ناامیدی، سرخوردگی و مهاجرت نخبگان است.

😔 مگر یک جوان که تصمیم به مطالعه و تلاش برای رسیدن به اهداف خود کرده اما در گذشته نمرات خوبی در امتحانات دبیرستان کسب نکرده چه گناهی مرتکب شده است که باید از چرخه رقابت کنار گذاشته شود؟

🔰 | کنکور پریم: متفاوت‌ترین رسانه کنکوری |
🔹🔸 @konkorprime

نظر یکی از بچه ها در فارس من اگه یه دانش آموز به هر دلیلی تو یکی از دروس سال دوازدهم نمره دلخواه ...

ترمیم معدل وجود داره  . وقتی بخوان این قانون رو اجرا کنن  باید به امنیت سوالات بیشتر حساس باشن که فکر کنم از این به بعد باشن

ترمیم معدل وجود داره  . وقتی بخوان این قانون رو اجرا کنن  باید به امنیت سوالات بیشتر حساس ...

گلم وقتی خرداد نهایی داری و تیر کنکور کی میخوای ترمیم کنی!

2740
ترمیم معدل وجود داره  . وقتی بخوان این قانون رو اجرا کنن  باید به امنیت سوالات بیشتر حساس ...

اگر کنکوری ۴۰۲ خواست بمونه باز چطور باید ۴۰۳ کنکور بده وقتی یازدهم نهایی نداشته 

اصلا منطقیه ؟ 

همین دی ماه چقدر سوالات پخش میشد خب انصافه این الان یا با این اموزشای مجازی 

برای همین کنکور رو دوبار در سال کردن دیگه. تیر نتونست  دی یا بهمن دوباره باید کنکور بده



گلم از هزینه ی ترمیم معدل خبر داری اونی که نداره چیکار کنه 

خیلی از بچه ها تو مناطق محروم میانگین دو نمره معدلشون کمتره

و اینکه وقتی من کنکورمو میتونم خوب بدم بخاطر نهایی باید تا دی صبر کنم ترمیم انجام بدم 

استرس کنکور کم بود استرس نهایی و هزینه های ترمیم معدل هم اضافه کردن



گلم از هزینه ی ترمیم معدل خبر داری اونی که ندارن چیکار کنه  خیلی از بچه ها تو مناطق محروم میان ...

 خب عزیزم اون دیگه مشکل خودشونه کسی که مشکل مالی داره یا نمی خواد 6 ماه دیگه تحمل کنه باید تمام تلاشش رو بکنه همون خرداد نمره عالی بیاره  به نظرم اینا دارن لطف میکنن 

 خب عزیزم اون دیگه مشکل خودشونه کسی که مشکل مالی داره یا نمی خواد 6 ماه دیگه تحمل کنه باید تمام ...

اره راست میگی مشکل ماست و باید قید ارزوهامونو بزنیم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  16 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  18 ساعت پیش
توسط   eli99y  |  3 ساعت پیش