2737
2734
عنوان

اجاره آپارتمان در استانبول

1018 بازدید | 7 پست
سلام دوستان می خواستم بدونم کسی تجربه اجاره آپارتمان در استانبول رو داره یا خودش یا اطرافیانش ؟ ما 8 نفریم میخواهیم اگر بشه برای عید بریم استانبول می خواستم اگه بشه آپارتمان اجاره کنیم در این خصوص هیچ اطلاعاتی نداریم شما جایی رو می شناسید که بشه بهش اعتماد کرد ؟
https://www.airbnb.com/ این سایتو دفعه قبل که خانمی سؤال مشابه شما در زمینه اجاره خونه برای مسافرت خارج از کشور پرسیده بودن، یه خانمی گذاشته بود و منم دیدم توش میتونی برای همه جا با همه قیمت، خونه، سوئیت، اتاق مجرا یا مشترک و ... اجاره کنی. اینکه چقدر قابل اعتماده رو نمی دونم ولی مثل اینکه تجربه کرایه از اینجا رو داشتن اگه اشتباه نکنم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان دارم چک می کنم مثلاً برای تعطیلات عید رو زدم با زمان 7 روز، برای یه اتاق شخصی جداگانه، از 26 دلار در روز جا هست به بالا. خوبیش اینه که میتونی بازه قیمت و اینکه چه نوع محل اقامتی میخوای رو مشخص کنی و اطلاعات رو بر اساس معیارهای خودت، برات فیلتر میکنه و نتیجه رو نمایش میده. خوش بگذره. هوس ترکیه کردم...
2731

اجاره آپارتمان مبله و سوئیت روزانه ، هفتگی ، ماهانه استانبول

اگر به دنبال آپارتمان اجاره ای به صورت روزانه یا کوتاه مدت در استانبول هستید ما به شما کمک خواهیم کرد . استانبول یکی از شهرهای توریست پذیر است که سالانه پذیرای میلیونها توریست و جهانگرد است به همین دلیل خانه ها و آپارتمانهای اجاره ای بسیاری در استانبول برای این امر در نظر گرفته شده اند که به صورت مبله در اختیار توریست ها قرار میگیرند و از طرفداران بسیاری برخوردار است و با توجه به قیمت های بالای هتل ها و همچنین محدودیت های هتل ها،آپارتمان های مبله از طرفداران بیشتری برخوردار میباشد شرکت اویم استانبول با کادری مجرب در خدمت هموطنان عزیز میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره آپارتمان مبله استانبول به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه با کارشناسان شرکت اویم استانبول در ارتباط باشید .


اویم استانبول با بیش از 300 پروژه مرجع خرید ملک در ترکیه. تخصص ما اخذ اقامت از طریق خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری با خرید خانه در استانبول

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز