2733
2734
عنوان

نورگیر بودن پذیرایی مهمه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 569 بازدید | 30 پست
کل روزو باید لامپ روشن میکردین؟

اتاق خواب ها ک بدون لامپ نمیشد وارد شد 

پذیرایی هم مگر اینکه تو تاریکی نشست کمی روشنایی لازم بود باید لامپ روشن میشد 

تنها جای ک به لامپ نیاز نداشت همون آشپزخونه بود 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

 نورگیر کوپل : https://tehrannoorgir.com/category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%86%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%84/

نورگیر مستطیل  : https://tehrannoorgir.com/%D9%86%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B7%DB%8C%D9%84/قابل استفاده در تمامی ساختمان های اداری، مسـکونی، بیمارسـتان ها و کلـینیک های تخصصی،

هتل ها، کارخـانجات، فرودگاهها، مدارس، ایستـگاه های مترو،راه پله ها، پاسـیوها،پوشش سـالن های سر پوشیده و مـجموعه های ورزشی

  • ضد زلزله: به علت سبکی و مدول کششی بسیار بالا و مقاومت ضربه ای خیلی عالی و خاصیت ضربه گیری و شکل کروی حباب و شکل خاص پایه نورگیر با زوایای تیز بدنه از جنس فایبرگلاس وجود الیاف پشم شیشه باعث جلوگیری از شدت ضربه شده و مقداری از ضربه گرفته شده را خنثی می نماید.
  • این امر در هنگام زلزله نقش بسیار مهمی را در کاهش صدمات احتمالی ایفا می کند.
  • مقاومت ضربه ای: ورق اکرولیک مقاومت ضربه ای ۵ تا ۱۵ برابر شیشه را داراست.
  • سبکی: وزن نورگیر در هر متر مربع حدوداً ۵ تا ۸ کیلو گرم بوده که در نتیجه وزن سازه مصرفی کاهش یافته
  • و نقش به سزایی در قیمت تمام شده دارد و همچنین حجم سازه را کاهش می دهد.

https://tehrannoorgir.com/category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%86%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%84/



نورگیر حبابی یا شیشه ای کدامیک بهتر است؟

احتمالا شما تصمیم گرفته اید یک نورگیر درخانه یا محل کار خود نصب کنید. به شما تبریک می گوییم چون شما از مزایایی که نور طبیعی دارد بهره مند خواهید شد.

سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد به عنوان مثال نورگیر های تخت، تک پنل و... گزینه های انتخابی شما هستند. دو انتخابی که بسیار پرطرفدار هستند نورگیرهای حبابی و شیشه ای هستند بنابراین ما نیز تصمیم گرفته ایم این نورگیرها را بررسی کنیم.

 نورگیر حبابی

در دهه‌های 70 و 80، نورگیرهای حبابی معمولی وجود داشتند و بیشتر مردم انتظار داشتند که نورگیر باید شبیه آن باشد. یکی از مهمترین مشکلاتی که این نورگیرها داشتند این بود که در زمستان با هدررفت انرژی به بیرون باعث سرد شدن بیش از حد محیط می شدند و در تابستان نیز با انباشت انرژی خورشید، باعث گرم شدن بیش از محوطه می شدند. اما اکنون کیفیت متریال های به کار رفته دراین نورگیرها بسیار بهتر شده است و خوشبختانه مشتری دیگر این مشکلات را ندارد.

مزایای نورگیر حبابی : https://tehrannoorgir.com/

نور بیشتر

نورگیرهای حبابی نیز محاسن خود را دارند. به دلیل انحنای اکریلیک، پرتوی نور بیشتر از نورگیرهای شیشه ای خم می شوند. دلیل اصلی که مردم از این نورگیرها استفاده می کنند این است که نور بیشتری به فضای خانه یا محیط کار خود، منتقل می کنند.

دید منظره ی بهتر

یکی از چیزهای که می تواند باعث شود حوصله ی شما سر رود تماشای جمع شدن باران یا برف روی نورگیر حبابی است. نورگیرهای منحنی این مشکل را ندارند. انحنای  آنها به باران و برف اجازه می دهد تا راحت تر از نورگیر خارج شوند همچنین برف به راحتی آب می شود.  امروزه نورگیرهای حبابی جلوی نفوذ اشعه ی فرابنفش به خانه را می گیرند.

نورگیرهای شیشه ای

2738

اگه آشپزخونه کلش شیشه باشه کافیه تازه اگه پذیرایی بزرگ نباشه

جز اون کافی نیس

ما که خواستیم زمین را برای مهربانی مهیا کنیم ، خود نتوانستیم مهربان باشیم . من در کوچه های زندگی به دنبال آرتانی وحشی و سادیسمی بودم که مرا با تیر عشقش زخمی کند ، که ناگهان ممدی از ته کوچه با پراید آمد ... ( امضام فانه من در کوچه های زندگیم به دنبال هیچ خری نیستم    البته به دنبال یک آهو هستم    آن آهو در پشت کوچه ای که ممد از تهش آمد در باغی سرسبز علف می خورد و از وجود من آگاه نیست ، آیا من قادر به شکار این آهو هستم ؟ خیر )

بچه ها تاپیک برا پارساله 😐 بروز شده متفرق شید 

ما که خواستیم زمین را برای مهربانی مهیا کنیم ، خود نتوانستیم مهربان باشیم . من در کوچه های زندگی به دنبال آرتانی وحشی و سادیسمی بودم که مرا با تیر عشقش زخمی کند ، که ناگهان ممدی از ته کوچه با پراید آمد ... ( امضام فانه من در کوچه های زندگیم به دنبال هیچ خری نیستم    البته به دنبال یک آهو هستم    آن آهو در پشت کوچه ای که ممد از تهش آمد در باغی سرسبز علف می خورد و از وجود من آگاه نیست ، آیا من قادر به شکار این آهو هستم ؟ خیر )
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687