2737
2734
عنوان

مشاوره روانپزشکی آنلاین

24 بازدید | 0 پست

ویروس کرونا حالا حالاها مهمون زمین و اعضای آن می باشد. ولی چه می شود کرد. باید ساز و کار زندگی را به گونه ای تنظیم کرد تا در کنار وجود ویروس کرونا، زندگی جریان داشته باشد.

فرقی ندارد که این افراد به کرونا مبتلا شده باشند و یا یکی از اطرافیان آن ها تجربه ابتلا داشته باشد. به هر حال واژه کرونا می تواند حال روحی و روانی این افراد را تحت الشعاع قرار دهد.

مشاوره روانپزشکی آنلاین می تواند به این افراد در کنترل عواطف و استرس های خود کمک شایان ذکری نماید و آن ها را به زندگی بدون ترس برگرداند.

مشاوره و راهنمایی گرفتن از متخصص اعصاب و روان می تواند ما را در کنترل و مدیریت چالش های روحی زندگی کمک کند. همانطور که می دانید استرس و اضطراب ریشه بسیاری از بیماری ها هستند و حتی می توانند شدت برخی بیماری ها را افزایش دهند.

بنابراین مقابله با اختلالات روحی در زمان مناسب می تواند فرد را در رسیدن به یک زندگی شاد و با ثبات یاری دهد. رفع مشکلات روحی و روانی می تواند افق های جدیدی در زندگی شخصی یا اجتماعی فرد نمایان سازد.

شما برای شروع می توانید در قسمت پرسش و پاسخ سامانه ماوراطب سوالات ابتدایی خود را بپرسید و منتظر پاسخ از سمت متخصصان به نام و آشنای اعصاب و روان سامانه باشید.

شاید این گام مهمی در رسیدن شما به آرامش و مدیریت چالش های مهم زندگی تان باشد.

ارتباط روحی مناسب بین کاربر و پزشک بسیار مهم است. مخصوصا در زمینه روانی  ارزش این ارتباط بسیار بیشتر می شود.

جهت مشاوره آنلاین کلیک کنید 

اینجا کلیک کنید


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش