2737
2739


 

جلوگیری از آسیب آب ناشی از وسایل برقی

با هشدارهای نشتی وزش سیل، از آسیب آب به وسایل برقی جلوگیری کنید

آسیب آب ناشی از نشتی دستگاه می تواند به تمیزکاری نامرتب یا در بدترین موارد، تعویض کفپوش پرهزینه نیاز داشته باشد. چگونه می توانید از آسیب آب ناشی از وسایل برقی جلوگیری کنید؟ آلارم‌های نشتی  کوچک‌ترین نشتی‌ها را تشخیص می‌دهند و با زنگ هشداری بلند به شما هشدار می‌دهند که می‌تواند از آسیب‌های گسترده جلوگیری کند. درباره تشخیص نشت آب و نحوه صرفه جویی در کفپوش آشپزخانه و اتاق لباسشویی بیشتر بدانید.

 

هشدار نشت سیل وزوز:

راه آسان برای جلوگیری از آسیب آب ناشی از وسایل برقی

وسایلی که از آب استفاده می کنند مستعد نشت از منابع مختلف هستند. اغلب اوقات، این نشتی ها شناسایی نمی شوند و تنها پس از آسیب دیدگی زیاد کف آشکار می شوند. نحوه تأثیر این آسیب بر کف‌پوش‌های مختلف و نحوه هشدار نشت چگونه می‌تواند از آسیب آب دستگاه‌ها جلوگیری کند، توضیح خواهیم داد. اما، ابتدا، در اینجا برخی از منابع رایج نشتی در لوازم خانگی که ما هر روز استفاده می کنیم، آورده شده است.

 

نشتی دستگاه


 

چه وسایلی ممکن است آب نشت کنند؟

در حالی که برخی از نشتی‌های دستگاه بلافاصله با خروجی‌های زیاد آب آشکار می‌شوند، برخی دیگر شامل چکه‌های آهسته هستند که فوراً کشف نمی‌شوند. نوع دستگاه و منبع نشتی هر دو می توانند در علت و میزان آسیب آنها نقش داشته باشند.

 

در اینجا آمده است که چگونه این وسایل معمولی می توانند نشت ایجاد کنند:

 متخصصان تعمیر یخچال ویرپول مدرن تکنیک آماده کمک به شما.

یخچال/فریزر: یخ زدگی یا گرفتگی زهکشی یخ زدایی یا آسیب دیده واشر درب از دلایل رایج نشت آب یخچال است. هر دو وضعیت منجر به تجمع تراکم می شود که باعث ایجاد نشتی در زیر واحد می شود.

دستگاه های یخساز: نشتی دستگاه یخ معمولاً در صورتی رخ می دهد که شلنگ یا خط آب به درستی وصل نشده باشد. این نشتی ها می توانند در داخل دستگاه و همچنین در پشت واحد، نزدیک محل اتصال منبع آب رخ دهند.شوند. هنگامی که این اتفاق می افتد، اغلب می بینید که ماشین لباسشویی از زیر یا پشت دستگاه آب نشت می کند. دریچه هایی که شیلنگ ها را به واشر، لوله ایستاده یا سینک وصل می کنند نیز در صورت ترک خوردن یا زنگ زدگی می توانند منبع نشتی باشند.

آسیب آب به طبقه آشپزخانه و اتاق لباسشویی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687