2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
واویشکا چجوریه؟


برای تهیه واویشکای گوشت رشتی ابتدا پیازها را به سلیقه خود به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن داخل یک تابه مناسب تفت می دهیم تا پیازها تغییر رنگ دهند و کاملا طلایی شوند.پس از اینکه پیازها طلایی شدند، سیرها را به صورت ریز خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم. به دلیل اینکه سیر خیلی سریع می سوزد آنرا کمی تفت می دهیم تا عطرش بلند شود سپس گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه می کنیمدر این مرحله زردچوبه و فلفل سیاه را هم اضافه می کنیم و مواد را به خوبی تفت می دهیم تا گوشت چرخ کرده به طور کامل تغییر رنگ دهد و سرخ شود، سپس وسط تابه را باز می کنیم و رب گوجه فرنگی را اضافه می کنیمرب گوجه فرنگی را به خوبی تفت می دهیم تا عطر و طعم خامی اش گرفته شود و به طور کامل سرخ شود. در ادامه گوجه فرنگی ها را پوست می گیریم و به صورت ریز خرد می کنیم، سپس به تابه اضافه می کنیم.

حالا درب تابه را می گذاریم تا گوجه فرنگی ها آب بیندازند و گوشت به طور کامل بپزد. هر چند لحظه یک بار به غذا سر می زنیم و کمی مخلوط می کنیم تا ته نگیرد. پس از اینکه آب درون تابه کشیده شد و گوشت پخت نمک را اضافه می کنیم.در همین حین سیب زمینی ها را پوست می گیریم و به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه در یک تابه مناسب کمی روغن می ریزیم و سیب زمینی ها سرخ می کنیم. در پایان غذا را به همراه سیب زمینی سرخ کرده سرو می کنیم.

هم با برنج میشه خورد هم با نون.

اینم واویشکا با گوشت چرخ کرده

مااینطوری ذرست نمیکنیم باسیب زمینی چندنوعه بامرغو گوشت گوسفندی چرخ کرده همش میشه

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687