2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

هیچی 😁

رنگ لباس سه سالگیم قشنگ یادمه ابی بود لبه دوزی داشت یه ژاکت داشت ...یک کفش عسلی رنگ داشتم ....کنار خونمون یه مزرعه گندم بود....یع اقایی می اومد تو حیاطمون بلوک درست میکرد و بهمون کلوچه میداد همه اینها رو یادمه همسایمون یک گربه داشت میرفت تو کمد ولی یادم نیست همین چنددقیقه پیش سوزنی که رو باهاش دکمه دوخته بودمو کجا گذاشتم 😐😐😐واقعا چرا 🤔🤔🤔
2731
2738
نون جو ؟  با جو پوست کندهه جوری درست کنم بلد نیستم که 😐


ان جو و عدس پرشده با سبزیجات آب‌پز، غذایی کامل و فوق‌العاده بخصوص برای کودکان است که می‌توان آن را با کره یا پنیر سرو کرد یا به عنوان یک غذای پیک‌نیک زمستانی در سفرها به همراه برد.

جو، عدس قرمز، آب سبزیجات، پیاز قرمز ساطوری شده، روغن زیتون، سیر له شده، ساقه کرفس و هویج خردشده، مریم‌گلی خشک، تخم‌مرغ هم‌زده، جو دوسر، نمک، فلفل سیاه، برگ بوی تازه یا رزماری برای تزئین.

فر را در دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد یا ۳۵۰ درجه فارنهایت روشن کنید تا گرم شود. سپس در یک قالب مخصوص نان، یک کاغذ شیرینی‌پزی پهن کنید. جو و عدس را به همراه آب سبزیجات در یک قابلمه بریزید و آن را روی حرارت متوسط گاز قرار دهید تا به جوش بیاید؛ سپس شعله گاز را کم کنید و اجازه دهید تا جو و عدس باهم بپزند. گاهی این دو را هم بزنید تا به ته قابلمه نچسبند.

پخت جو و عدس را تا زمانی ادامه دهید که جوها ترد و لطیف شده باشند؛ سپس کمی آب سبزیجات بیشتر به آن‌ها بیفزایید تا خشک نشوند. در همین حین، کمی روغن در یک ماهیتابه بریزید و روی حرارت متوسط گاز قرار دهید تا داغ شود؛ سپس پیازها را در آن بریزید و کمی تفت دهید تا نرم شوند. سیر، سبزیجات و مریم گلی را به پیازها اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شوند و بعد مخلوط سبزیجات را از روی حرارت بردارید.

پس از پخت جو و عدس، آن‌ها را با سبزیجات مخلوط کنید. آن‌ها را کنار بگذارید تا خنک شوند و در ادامه جو دوسر و تخم‌مرغها را به آن‌ها اضافه کنید. مخلوط جو و سبزجات را مزه کنید و به میزان دلخواه به آن‌ها نمک و فلفل بزنید. مخلوط خمیرمانند را در قالب پهن کنید و آن را برای ۳۰ دقیقه بپزید تا کاملا سفت و طلایی قهوه‌ای شود. نان جو و عدس را به صورت سرد یا گرم سرو کنید.





اینم دستورش من یه بار خوردم خوب بود

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687