2733
2734
فاگو عااااااااالیه عالیه بی نظیره  بهترین درسنامه را داره  ولی مشکلاتی هم داره ،گیاهی ند ...

راستش ی کتاب داره میده بیرون اسمش کارآگاهه.کامل داره همه رو.بعد چون هم مازو دیدم هم جامع خیلی سبز راستش اونجوری که میخواستم نبود و الان پشیمونم از خریدش.ولی نمونه فاگو رو امروز اتفاقی دیدم خیلی کامل بود

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

راستش ی کتاب داره میده بیرون اسمش کارآگاهه.کامل داره همه رو.بعد چون هم مازو دیدم هم جامع خیلی سبز را ...

ولی میترسم نکنه مثل کتابای قبلیش نباشه چون خیلی حجمشو کن کردن

2731


بسته آموزشی زیست کنکور زیر 100 سنجش شامل آموزش کامل کتاب های زیست دهم، زیست یازدهم و زیست دوازدهم است و شامل سه بخش اصلی است:

تدریس زیست کنکور در سایت زیر صد سنجش

بخش اول: تدریس کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه کاملا مفهومی.

دومین بخش: آموزش نکات کلیدی، تکنیک های حل تست و شیوه های حل سریع و آسان تست های کنکور می باشد.

بخش سوم: برپایی ایستگاههای تست کلاسی در پایان هر بخش. همراه با آنالیز و تشریح و تحلیل تست های برگزیده. 15 سال اخیر کنکور.

تمام آموزش های این مجموعه با همکاری اساتید برتر کنکور کشور، استفاده از جدیدترین روش های آموزشی. و تکنولوژی روز دنیا آماده سازی شده و از چند هزار انیمیشن تخصصی و آموزشی برای فهم و درک بهتر مفاهیم درسی استفاده شده است.

تیم حرفه ای زیر صد سنجش به قصد هموار کردن مسیر موفقیت در کنکور سراسری برای داوطلبان و با هدف کسب رتبه ی زیر صد، تمام تجربه ی 12 ساله ی خود را با دانش اساتید و فناوری روز دنیا در هم آمیخت تا تمام آنچه که مورد نیاز داوطلبان کنکور است، فراهم آورد.

در این بسته ها ویدیوهای آموزشی کنکور بر اساس اصول و استانداردهای برنامه ریزی درسی تنظیم شده. و مشاوران زیر صد سنجش بر مبنای همین اصول.به دانش آموزان مشاوره و برنامه مطالعاتی ارائه می نمایند.

در پکیج آموزشی کنکور زیر صد سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده.و دانش آموز را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687