2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
عزیزم من از یه منبعی شنیدم که ماستلا و جانسون چین میزنه .......
seba med من دارم...فوق العاده ست...پوست نی نی و خیلی خوب کرد...خیلی خشک بود...البته یکم گرونه ولی خب می ارزه...من baby coocool هم استفاده کردم که واقعا اونم خوب بود.مخصوصل شامپوش...
دکتر فتح سامی 15 بهمن
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
پس از حمام کردن سطح پوست پاکیزه شده و منافذ آن باز می شود. صابونها هرقدر هم که با پوست شما سازگاری داشته باشد پس از استحمام پوست نیاز به مراقبت خاصی دارد.پوست شما چرب باشد یا خشک فرقی نمی کند. مواد مفید برای پوست در لوسیون های بدن بهترین ماده برای حفظ رطوبت و لطافت پوست شما پس از استحمام هستند. شما می توانید از لوسیون بدن کودک sebamed استفاده کنید این لوسیونترکیب موثر مرطوبوب,نرم کننده و آرامش بخش با 7 درصد لیپید,پوست ظریف کودکان را به خوبی در مقابل خشکی محافظت می کند و کاملا هم جذب پوست می شود بدون ابن که اثری از چربی روی پوست بماند.برای خریداری این محصول و اشنایی با محصولات دیگر می توانید به سایتwww.aryanashopping.com مراجعه کنید.

لوسیون بدن کودک sebamed /المان
http://www.aryanashopping.com/main1/index.php?route=product/product&path=60_365&product_id=755

با سلام

لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل بدون ایجاد حساسیت به طور مؤثر پوست لطیف بدن و صورت نوزادان، شیرخواران و کودکان را تغذیه، آبرسانی و نرم کرده و استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را بدون ایجاد حساسیت و خارش تقویت کرده و برای مصرف روزانه مناسب است.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز