2737
2734

من خودم بیشتر از ده بار سقط داشتم اخریشم یه هفته ای میشه سقط شد.یه خانم محترم که اموزش قران و تفسیر قرآن انجام میده و پدرشان هم شیخ روحانی هستند گفت که منم همین مشکل رو داشتم و برای بارداری اخر که خدارو شکر موند و سقط نشد سوره یاسین رو دور تا دور یه کاغذ نوشتم و وسطش و باید درآورد و سوراخ کرد تاه کنیم و بسته بندی کنیم توی طول بارداری این کاغذ رو به کمر ببندیم حمام می ریم دربیاریم دوباره بعد از حمام به کمر ببندیم و وقتی به سلامتی بچه به دنیا اومد حتما سه دفعه بچه رو از وسط این کاغذ رد کنیم .بهتره از وسط دفتربزرگها که اندازش آچار بکنیم که قشنگ بزرگ باشه .منم میخوام به امید خدا و توکل به خودش این کارو این دفعه  انجام بدم ، گفتم اینجا هم بگم شاید کسی به کارش اومد.


برای باردار شدن هم حتما از اول پریود هر روز ناشتا یه قاشق چایخوری دوسین میل کنید.فقط سیاه دونه رو که اسیاب کردید بلافاصله با عسل مخلوط کنید و در ظرف شیشه ای در دار نگهداری کنید.

همینطور مقداری خرما رو هسته شو درارید خرما رو برزید توی تابه با حرارت ملایم تفت بدید یه کم که نرم شد بهش سیاه دانه درسته اضافه کنید و دوباره کمی تفت بدید بعدش بردارید و از این هم روزانه یه قاشق بخورید به امید خدا و توکل به خودش باردار می شید.اندازشم مثلا نیم کیلو خرما با نصف لیوان سیاه دانه.


الهی به حق فاطمه زهرا سلام الله علیها همگی دامنمون با اولاد سالم و صالح سبز بشه و مشکل همه برطرف بشه.

شما می تونید از چند نفر بپرسید و اگه احساس کردید مشکلی براتون نیست این کارا رو هم انجام بدید.   


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

بابا این خرافاتا چیه بزور فرو میکنین تو حلق مردم  آخه قرآن کریم برا این کارا نازل نشده که! نازل شده بخونیم و بهش عمل کنیم و بهش اعتقاد داشته باشیم در اعمال و رفتار دستوراتشو اجرا کنیم. نه روکاغذ بنویسیم به کمر ببندیم و بچه ازش رد کنیم!!!!!

این کارا بیشتر شیطانیه تا روحانی و الهی

2740
من نمی‌دونم چرا دوست دارم یه بار طعم سقط رو بچشم🙁🙁🙁خیلی دیوونم، اگه بعدی پسر بود سقط شد طوری نیست ...

😐😐😐😐

برو روانپزشک تو رو خدا. 

باید دارو مصرف کنی با دوز بالا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  22 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  23 ساعت پیش
توسط   حسین__بیرو۵  |  3 ساعت پیش