2737
2739
عنوان

طراحی لوگو روانشناسی

31 بازدید | 1 پست

لوگوی شرکت شما، هویت بصری برند شما است. پس مهم است که طراحی لوگو به صورت طراحی لوگو روانشناسی انجام شود.

خواه همه جزییات یک طراحی لوگو بین المللی باشد یا نه ، این جزییات بر افرادی که لوگو را میبینند تاثیر میگذارند.
هیچ چیز نباید خودسرانه باشد.

به نفع شما خواهد بود تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب هر طراحی لوگو عمومی باشد و پیامی را که میخواهید به مخاطب انتقال دهد.
انتخاب های طراحی بدون مطالعه میتواند منجر به لوگوهای گمراه کننده شود و یا حتی بدتر از آن، لوگوهایی که هیچ حرفی برای گفتن ندارند.
بیایید نگاه عمیق تری به طراحی لوگوروانشناسی و تاثیر فونت، اشکال، خطوط ،رنگ ها و ترکیب بندی روی تاثیر لوگو بر تصمیم بر خرید مشتری بیاندازیم.

1-فونت ها تاثیر روانشناختی روی مردم دارند. احساساتی که از انتخاب فونت ایجاد شده است به طور مستقیم به شکل حروف و پاسخ روانشناختی ما به آن شکل ها متصل می شود.

2-تمامی لوگوها – چه شامل آیکون و متن باشند، یا فقط آیکون و یا حتی فقط متن – دارای شکل هستند. و مهم است آنچه را که آن شکل در مورد برند شما نشان میدهد را در نظر بگیرید.
3-اشکال به سه دسته اصلی تقسیم میشوند- هندسی، انتزاعی / نمادین و طبیعی. و همه آنها با گروه های روان شناختی خود بسته بندی می شوند

4-اشکال هندسی در همه نوع ساخته دست بشر به نظر می رسد. به نظر نمیرسد مربع های دقیق ریاضی گونه، دایره های کامل، و مثلث های متساوی الساقین در طبیعت موجود باشند. بنابراین، استفاده از این اشکال، احساس نظم و قدرت را در بر می گیرد.

5-نماد ها اشکال ساده شده ای هستند که چیز خاصی را در یک فرهنگ به نمایش میگذارند.
به دلیل اینکه نمادها معنای واضح و مشترکی دارند،آنها بشدت به عنوان یک زبان بصری استفاده میشوند.
مردم این اشکال را بارها و بارها دیده اند، بنابراین بسیار مهم است تا در استفاده از آنها هوشمندانه عمل کنیم. لوگوهایی که دارای نماد هستند ممکن است به سادگی به نظر بی ارزش و گمراه کننده برسند.

6-اشکال بی قاعده و طبیعی باعث بالا بردن خلاقیتتان میشوند. اشکال طبیعی، شامل شکل واقعی اشیاء موجود در طبعیت میباشند (سنگ، برگ، پوست درخت،رطوبت آب و غیره ) میباشد. این دسته بندی همچنین شامل هر شکل بی قاعده و غیر نمادین میشود حتی اگر از طبیعت الهام گرفته نباشد.

https://3sotweb.com/طراحی-لوگو-logo-design/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز