2737
2734
عنوان

خطوط هوشمند in

82 بازدید | 0 پست

تا به حال از خطوط in استفاده کردید؟

آیا قصد خرید این خطوط رو دارید؟

اصلا میدونید خطوط in چیه؟ یا برای چیه؟

این خطوط برای راه اندازی خدمات مشاوره ای کاربردی ترین خط تلفن مخابراتی است. داشتن خطوط IN برای افرادی که ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف اعم از علمی، فنی، پزشکی، حقوقی و … هستند، فرصتی مناسب برای اشتغال زایی آسان و سریع است که منجر به جلب مخاطبان بسیاری خواهد شد. در این سرویس مشترک با شماره سرویس دهنده خدمات تماس می گیرد و از خدمات مشاوره ای (حقوقی، پزشکی، فنی و …) که توسط او ارائه می شود بهره می برد.

هزینه این خطوط به چه صورته؟

ارزش خرید داره؟

هزینه این خدمات براساس قرارداد سرویس دهنده با مخابرات محاسبه می شود و در قبض تلفن مشترک درج میگردد. هزینه تماس با این خطوط به صورت دقیقه ای محاسبه می شود که 80 درصد آن متعلق به صاحب خط و 20 درصد باقی مانده سهم مخابرات می باشد.

استفاده از خطوط هوشمند یک اشکال بزرگ دارد و آن اینکه ابتدا پول مشاوره در جیب مخابرات میرود و سپس با تاخیر شش ماهه به شما تحویل می شود و همین موضوع باعث کم شدن استفاده از این خطوط شده است.

و اما...

طبق آخرین بررسی های انجام شده توسط تیم سامانه کال می مشخص شده است که مخابرات ارایه خطوطIN را محدود و متوقف کرده است. تنها کسانی که در حال حاضر این خطوط را دارند در حال استفاده از خطوط هستند و خط جدید واگذاری انجام نمیشود. در صورتی که به دنبال داشتن یک سامانه مشاوره تلفنی هستید میتوانید از سامانه مشاوره کال می استفاده کنید.

سامانه مشاوره کال می همه ویژگی های خطوط IN را دارد و علاوه بر آن درآمد های مشاوره مستقیم به حساب خود شما واریز میشود. همچنین تماس با استفاده از شماره موبایل نیز علاوه برشماره ثابت وجود دارد. در صورتی که نیاز دارید سامانه مشاوره کال می پزشکان را بررسی کنید گزینه دمو رایگان را انتخاب کنید.

https://callmee.org/%D8%AE%D8%B7%D9%88%D8%B7-in/


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز