2737
2739
عنوان

ازدواج دختر ۱۸ ساله..نظرتون

611 بازدید | 65 پست

ب نظرتون ی دختر ۱۸ ساله ک واقعا بیشتر از سنش بفهمه و عاقل باشه از هر لحاظ و طرف مقابلش هم ی پسر خوب باشه ک از هر نظر اوکیه و خانواده ها هم راضین ...این وسط عشق هم وجود داره ...ازدواج کنه زمان خوبی هست؟

پسره با تحصیل و پیشرفت هم مخالف نباشه ..تازه مشوق هم باشه ...دختره وایسه تا یکمی خودشو بیشتر ارتقا بده مثلا هنری یا و...ب ی ثبات بیشتری برسه؟

یا ازدواج کنه و دونفری پیشرفت کنن؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

ازدواج کنه 🥰🥰

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
2738

بله مبارکه

بیاین دهنتونو شیرین کنید🍫🍬

شاید با نظرت موافق نباشم اما دشمنت نیستم           هشدار1: اگه واسه دعوا و اعصاب خورد کنی ریپلی بزنی نی نی یار رو تگ میکنم هشدار2:اگه آقایی کلا نه ریپلی بزن نه تو تاپیکام کامنت بزار. 

مبارک

حکایت ما و این زندگی، حکایت "انگشت کوچیکه پا" و پایه ی مبله درسته زندگی خیلی نامرده و زورش ب ما میرسه ولی میخوام بت بگم: مث انگشت کوچیکه پا پرو باش با هر زخمی ک زندگی بت زد درداتو بکش، اما زود ب خودت بیا و نشونش بده کی رئیسه😁🤪 

خیر درست نیست....

مغز هر انسان تا ۲۲ سالگی در حال رشد و تکامله..ب همین دلیل ازدواج تو سن ۱۸ مناسب نیست..

مدرس زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان🌹(برگزاری کلاس های انلاین زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان با کمترین هزینه ممکن)مدرس کلاس های کنکور زبان انگلیسی🌳  بد جور محتاج دعاتونم! میشه یه صلوات بفرستین برای حل شدن مشکلاتم؟❤🥺هر کی فرستاد بگه منم براش بفرستم🌱

من خودم زیر ۲۳رو مناسب نمیبینم اما اگه واقعا همچین شرایطی هست سطح فرهنگ هردو خانواده بالاست خیلی عالیه.

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز