2737
2739
عنوان

متن موفقیت 🌸🌼🌻

79 بازدید | 2 پست

❣ما آرامش نداریم چون

کلید آرامشمان را دست دیگران و شرایط داده ایم

اگر تاییدمان کنند

اگر دوستمان داشته باشند

اگر با ما موافق باشند

اگر مسائل مطابق خواسته های ما بگذرد

اگر هیچ تنشی وجود نداشته باشد

و بسیاری از اگرهای دیگر   اگر باشند آنگاه من آرامش دارم !!!

به نظرتان چنین چیزی ممکن است ؟!

دوست من قبل از هر کاری چارچوبهای ارزشی و‌اخلاقی خودت را مشخص کن و مطابق اون عمل کن و اگر نقطه  ضعفی داری که قابل تغییر است و تو را به لیست ارزشی خودت نزدیک می کند سعی کن به تدریج برطرفش کنی

قرار نیست تو مورد تایید همگان باشی

قرار هست مورد تایید خودت باشی

و البته قرار هم نیست دیگران مورد تایید تو باشند

هر کسی مطابق معیارهای خودش عمل می کند و این ربطی به ارزش قائل شدن برای شما ندارد

و اگر چرخ گردون بر وفق مرادت نچرخید حتما نیاز به تجاربی داری که با آنها رشد کنی و هیچ ماجرایی بد مطلق نیست اگر نگاهت را به ماجرا ها عوض کنی !

دوست من

کلید آرامشت  را دست خودت  نگه دار و به هیچکس نده !🍃🍃🍃



خیلی مهمه که یاد بگیری چه جوری به تنهایی هم خوب باشی.باید یاد بگیری که چه جوری به هنگام زمین خوردن خودتو بالا بکشی، نیاز های خودتو تأمین کنی، اشکهاتو پاک کنی و خودت رو خوشحال نگهداری.اینکه افرادی رو برای خودت داشته باشی واقعاً عالیه، اما نمیتونی انتظار داشته باشی که همیشه کنارت باشن...

اگر لازم است کسی را متقاعد کنید که دوست‌تان داشته باشد، هرگز شما را دوست نخواهد داشت. اگر لازم است به کسی باج بدهید تا به شما احترام بگذارد، هرگز به شما احترام نخواهد گذاشت. اگر لازم است کسی را متقاعد کنید تا به شما اعتماد کند، در حقیقت هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد.


باارزش‌ترین و مهم‌ترین چیزها در زندگی، ذاتاً ماهیتی غیرمعاملاتی دارند و تلاش برای مذاکره سرِ آنها بلافاصله نابودشان می‌کند.


نمی‌توانید برای رسیدن به خوشبختی توطئه‌چینی کنید؛ غیرممکن است.



#مارک_منسن

🔹ای آن‌که خانه در ره سیلاب می‌کنی!


ریشه #تزلزل_انسان، ارتباط او با #آرزوهای_آسیب‌پذیر است. وقتی به آسیب‌پذیر دل بستی، تو هم آسیب‌پذیر می‌شوی؛ به لرزه‌پذیر دل بستی، لرزه‌پذیر می‌شوی.


انسان اگر وحشت می‌کند، باید ریشه این وحشت را پیدا کند. ریشه آن در آرزوی اوست. از این وحشت دارد که آن‌چه مدتی به فکرش بوده و به خاطرش زحمت‌ها کشیده و در مسیرش قدم‌ها برداشته است، فرو بریزد. هر وقت خطری آرزوی او را تهدید می‌کند، احساس می‌کند که خطر،《خودش》را تهدید کرده است.


🔸 #تعلق - صفحه ۱۲ 🔸


@hekmat_books

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز