2733
2739
عنوان

لطفا توهین نکنین فقط نظرتونوبگین

790 بازدید | 83 پست

دوستان اگر بدونین با یکی هیچ آینده ای ندارین ولی خیلی دوسش داشته باشین اونم بگ برا رابطه باهم باشیم( چون مطمنه بهم نمی‌رسیم  چون خانواده ها مخالفن و پسره اعتیادداره و........)چکارمیکنین؟

برا خوب شدن حالم ی صلوات بدین لطفا

کات

تیکر تولد ۳ سالگی دلبرم😍 لحظه دیدنت انگار که یک حادثه بود، حیف چشمان تو این حادثه را دوست نداشت... سیب را چیدمو در دلهره ی دستانم، سیب را دید ولی دلهره را دوست نداشت... تا سه بس بود که بشمارد و در دام افتد گفت 1 گفت 2 افسوس سه را دوست نداشت... من و تو خط موازی؟ نرسیدن؟ هرگز، دلم این قاعده هندسه را دوست نداشت... درس منطق نده دیگر تو به این عاشق که از همان کودکیش مدرسه را دوست نداشت 🙃 

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

میذارمش کنار 

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
2738

نه به هیچ وجه 

ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)

پرتش میکنم از زندگیم بیرون نهایتش سه چهار روز میشینم عر میزنم بعدم تموم میشه میره


https://abzarek.ir/service-p/msg/1516840👉🏻 بفرمایین اینم چالش دو طرفه حالا هرچی دلت بخواد میتونی بهم‌ بگی🤗
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز