2733
2734
عنوان

طراحی سایت تالار پذیرایی

35 بازدید | 0 پست

امروزه تشریفات مورد نیاز برای پذیرایی در مراسم های مختلف اعم از عروسی و یا حتی عزاداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر باعث می شود تا بسیاری از کیترینگ ها، تالار ها و دیگر کسب و کارهایی که در زمینه پذیرایی از میهمانان فعالیت دارند، نیاز به راه هایی برای شناخته شدن در میان مردم داشته باشند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی سایت تالار پذیرایی دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ های مختلف و صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات و بازاریابی ندارید


 در طراحی سایت تالار  و یا طراحی سایت رستوران می توان سرویس ها و آیتم ذیل راپیاده سازی نمود:

  • معرفی بخش های تالار

بیان تاریخچه تاسیس، سوابق مدیریت و پرسنل تالار و همچنین بخش ها و امکانات مختلف تالار و مشخصات آنها همچون سالن های پذیرایی، ظرفیت سالن، امکانات رفاهی مانند پارکینگ و آسانسور و تشریفات، سیستم های صوتی و تصویری و … در این قسمت به نمایش در می آید.

  • طراحی صفحه خدمات

خدماتی نظیر: باغ و سالن عروسی، تشریفات ، لیدر مخصوص مهمانان و پذیرایی، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی و مشعل، اتاق عقد و سفره عقد، سفره آرایی و تزئینات و … در این صفحه به همراه تصاویر هر کدام به نمایش در می آید.

نمایش آنلاین و به روز لیست غذا و پیش غذاها و دسرها با توضیحات جامع آنها و قیمت هرکدام به همراه تصاویر آنها می تواند بخش بسیار جذابی برای بازدیدکنندگان وب سایت تالار پذیرایی شما باشد. چون در نهایت حتی در مراجعه حضوری مشتری ها از شما این اطلاعات را درخواست خواهند نمود. پس شما می توانید به شکل و قالب بسیار متنوع و حتی اشتها برانگیز منو و مشخصات غذاها را به مخاطبان خویش نمایش دهید. بطور حتم گروه بندی موضوعی هر یک از منوها برای مشتریان قابل توجه است، حتی آنها مشتاق هستند که قیمت هر کدام از منوی های غذاها را بصورت جداگانه بدانند.

  • طراحی سیستم رزرو آنلاین تالار

پیاده سازی سیستم رزرو آنلاین و پرداخت هزینه مربوطه از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت می تواند یکی از قسمت های کاربردی در وب سایت باشد.

طراحی سایت تالار پذیرایی#  

طراحی سایت رستوران#  

طراحی سایت رستوران#  


.

https://3sotweb.com/طراحی-سایت-رستوران-تالار-پذیرایی/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز