2737
2734
عنوان

تحصیل در کانادا رایگان است؟

580 بازدید | 9 پست

خیر تحصیل در کشور های اروپایی مانند آلمان، ایتالیا و... رایگان می باشد اما تحصیل در کشور هایی مثل کانادا رایگان نیست و باید متقاضیان هزینه های تحصیل شان را به طور کامل پرداخت نمایند.

دانشجویانی که می خواهند در مقطع لیسانس در کشور کانادا تحصیل کنند، باید مدرک دیپلم (گواهی پایان دوره تحصیلی 12 ساله) و مدرک پیش دانشگاهی خود را همراه با ریز نمرات به سفارت ارائه نمایند. دانشجویانی هم که فقط مدرک دیپلم دارند باید در کانادا دوره پیش دانشگاهی را سپری کنند تا بتوانند مجوز ورود به دانشگاه را اخذ نمایند. یکی از شرط های لازم جهت شرکت در دانشگاه های کانادا، داشتن مدرک آیلتس با نمره 6 است.

هزینه تحصیل در کانادا در مقطع کارشناسی، حداقل 600 تا 800 دلار در ماه است. این مبلغ ثابت نیست و قابل تغییر می باشد که آن هم به نوع زندگی دانشجو بستگی دارد. دانشجویانی که در کانادا تحصیل می کنند، می توانند به طور متوسط هفته ای 20 ساعت کار پاره وقت انجام دهند. یافتن کار در کشور کانادا کار سختی نیست و به قابلیت ها و ویژگی های فرد بستگی دارد.

دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند با توجه به نوع دانشگاه خود باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنند. مبلغ شهریه با توجه به رشته ای که در آن تحصیل می کنید متغیر است  و عدد ثابتی ندارد. معمولا رشته های علوم انسانی و هنر نسبت به دیگر رشته ها هزینه های کمتری برای شهریه دارند.


ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

تحصیل در مدارس کانادا

کشور کانادا دراولویت های اول افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی دارند و سالانه تعداد بسیاری از داوطلبین بین المللی جذب تحصیل در مدارس کانادا و همچنین دانشگاه های این کشور می شوند. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در مدارس کانادا را دارید در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در مورد تحصیل در مدارس کانادا به دست آورید. 

تحصیل در کانادا

هشت سال از تأسیس موسسه پیوند می گذرد و بین ۳۰ تا ۵۰ دانش آموز سالانه توسط موسسه پیوند، وارد مدارس نمونه و دانشگاه ها می شوند.

کشور کانادا یکی از قوی‌ترین و معتبرترین سیستم‌های آموزشی جهان را به خود اختصاص داده است که عمدتاً به صورت استانی اداره می‌شود. ممکن است بعضی از جنبه‌های نظام آموزشی در استان‌های مختلف، متفاوت باشد؛ اما از آنجایی که سیستم کلی آموزش و پرورش تحت نظارت دولت فدرال می‌باشد، استاندارد آموزشی در همه استان‌ها در سطح بالایی قرار دارد. دولت کانادا اهمیت بسیاری به سیستم آموزشی خود داده و هزینه زیادی را صرف ارتقاء کیفیت آن می‌نماید.

من موسسه های زیادی رو برسی کردم در آخر بهترین موسسه که بهترین خدمات و راهنمایی برای مهاجرت به خارج به مشتریانش ارائه میداد سایت اعزام دانشجو بود که من از طریق کمک های این سایت به چین سفر کردم شما هم به سایتشون سر بزنید:

https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/sending-students-to-china/

2738

مهاجرت تحصیلی به کانادا به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مهاجرت به این کشور مطرح است. برای شروع، بهتر است اطلاعاتی درباره مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا کسب کنید:

  1. انتخاب دوره تحصیلی: در این مرحله، باید دوره‌ای را انتخاب کنید که می‌خواهید در آن تحصیل کنید. می‌توانید برای این منظور با مشاوران آموزشی مربوطه در کانادا تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
  2. بررسی پذیرش دانشگاه: برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید در دانشگاهی پذیرش داشته باشید. بعد از انتخاب دانشگاه، باید مدارک مورد نیاز را به آن ارسال کنید و پس از بررسی، پذیرش خود را دریافت کنید.
  3. دریافت ویزای تحصیلی: پس از پذیرش در دانشگاه، باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. برای این منظور، باید مدارک مورد نیاز را ارائه کنید و آزمون زبان مورد نیاز را بگذرانید.
  4. تأمین هزینه‌های زندگی و تحصیل در کانادا: برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید هزینه‌های مربوط به زندگی و تحصیل در این کشور را تأمین کنید. این شامل هزینه‌هایی مانند شهریه دانشگاه، مسکن، خوراک و … است.
  5. پذیرش شغل پس از فارغ التحصیلی: در پایان دوره تحصیلی، شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های پس از فارغ التحصیلی، به دنبال پذیرش شغل در کانادا باشید.
  6. مسائل مالی: برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید هزینه‌های بالایی را پرداخت کنید. برای رفع این مشکل، می‌توانید از بورسیه‌های تحصیلی کانادا استفاده کنید.
  7. بررسی آیین نامه‌ها و قوانین مهاجرتی: قبل از شروع مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا، بهتر است آیین نامه‌ها و قوانین مهاجرتی این کشور را بررسی کنید. این شامل مواردی مانند الزامات و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی است.
  8. زمان برنامه‌ریزی: مهاجرت تحصیلی به کانادا زمان‌بر است و برای موفقیت در این مرحله، باید به برنامه‌ریزی مناسب توجه کنید. بهتر است با توجه به مدت زمان لازم برای پردازش مدارک ویزای تحصیلی و مراحل پذیرش دانشگاه، به طور منظم پیش‌روید.
  9. مهارت‌های زبانی: مهارت‌های زبانی در مهاجرت تحصیلی به کانادا بسیار مهم است. برای ورود به دانشگاه کانادایی، باید حداقل مهارت زبانی برای شرکت در آزمون‌های مورد نیاز داشته باشید.
  10. تحقیق درباره کانادا: بهتر است قبل از شروع مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا، درباره فرهنگ، جغرافیا، زبان و سبک زندگی در این کشور تحقیق کنید تا با شرایط و رویکردهای فرهنگی آن آشنا شوید.

در نهایت، مهاجرت تحصیلی به کانادا برای دستیابی به یک سطح بالاتر از زندگی و کسب تحصیلات بین‌المللی بسیار مفید است، اما این فرایند ممکن است به چالش‌هایی برای شما برخورد کنید. برای موفقیت در این مسیر، باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و با دقت به نکات ذکر شده پایبند باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوره از مراکز معتبر و مجرب در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا، اطمینان داشته باشید که در مراحل مهاجرت، بهترین تصمیمات را می‌گیرید.

سلام بچه ها من می خواستم برم تحصیلی کانادا ولی هیچ اطلاعی نداشتم تا اینکه با موسسه لتس گو یونی آشنا شدم که خیلی کامل شرایطم رو بررسی کردن و بهترین گزینه و ارزون ترین شهر و دانشگاه رو بهم معرفی کردن و تمامی کارای مربوطه رو خودشون انجام دادن. من خیلی ازشون ممنونم و راضی هستم از اینکه با این موسسه کارام رو انجام دادم و همین هفته ویزای تحصیلی کانادا هم رسید و خیلی خوشحالم. ویزای تحصیلی کانادا رو دارم الان و فقط باید بلیط هواپیمام رو بگیرم که برم کانادا و توی دانشگاه مورد علاقم درسم رو شروع کنم. لتس گو یونی رو به شما هم معرفی میکنم که با خیال راحت بتونید توی کانادا درس بخونید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز