2733
2734
عنوان

با شوهر رفیق باز چه کنم ؟

142 بازدید | 6 پست

همسرتان را با ترفندهای زنانه آن چنان مجذوب خود کنید که خودش رفقایش را کنار بگذارد و دوست داشته باشد وقت زیادی را به شما اختصاص دهد.

2- دوستان مشترک پیدا کنید و یا اینکه با دوستان متاهل او رفت و آمد داشته باشید همچنین می توانید با دوستان متاهل خودتان نیز رابطه خانوادگی برقرار کنید.

3- برای همسرتان مانند یک دوست باشید و با او به تفریح بروید و علاقه های مشترکتان را دنبال کنید و در وقت هایی که با هم هستید هیچ گاه از مشکلات زندگی مشترکتان صحبت نکنید و بیشتر با او بخندید.

4- اولویت مردان بعد از ازدواج همسرشان است اما اگر همسرتان در گذشته رفیق باز بوده سعی نکنید تمام ارتباطش با دوستانش را قطع کنید بلکه اجازه دهید آخر هفته ها یا دو روز در هفته با رفقایش باشد.

ادامه دارد مطلب

زوج درمانگر و مشاور خانواده

اگر مردی دیر به خانه بیاید و همسرش به دلیل نگرانی و یا دلسوزی به او بگوید «باز که دیر آمدی و خبر ندادی؟» یا «تو همیشه دیر می آیی». این جمله ها برای مرد خوش آیند نیست و ممکن است مرد هم در جواب بگوید «اصلا خوب کاری کردم، که دیر آمدم» یا «از این به بعد دیر تر هم خواهم آمد!» بنابراین استفاده از جملات این چنینی باعث قطع ارتباط عاطفی زوجین می شود.

حال اگر خانم به همسرش جملات محبت آمیزی مانند نگرانت شدم و یا دلم برایت تنگ شده بود بگوید این جملات بار عاطفی برای آقا دارد و سبب می شود به کارش فکر کند و تصمیم بگیرد. اگر این مشکل برطرف شد، هیچ وقت دیگر نباید آن روز ها را یادآوری کنیدو بازگو نمایید.

زوج درمانگر و مشاور خانواده
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



شاید شما مقصر رفیق بازی همسرتانید

فردی که در زندگی مشترک در انجام وظایف زناشویی و همسرداری کوتاهی می‌کند خواسته یا ناخواسته باعث می‌شود که همسرش بیشتر از گذشته اوقات فراغت خود را با دوستانش سپری کند. 

زوج درمانگر و مشاور خانواده
2742

به جای اینکه به خاطر وقت گذرانی با دوستانش او را سرزنش کنید و یا با قهر و دعوا با او مقابله کنید، از مهارت‌های ارتباط موثر برای بهبود شرایط کمک بگیرید. در یک موقعیت مناسب، در مورد احساساتتان صادقانه با شوهرتان صحبت کنید. به او بگویید نیاز دارید زمان بیشتری را با هم بگذرانید و فکر می‌کنید این موضوع به صمیمی‌تر شدن رابطه عاطفیتان کمک زیادی خواهد کرد.

زوج درمانگر و مشاور خانواده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mobina004  |  8 ساعت پیش
توسط   ومپایر_اعظم  |  1 ساعت پیش