2737
2734

گفتن لایکم کن

19:51:43❤ ۰۰/۰۳/۰۲  حریر کاغذی....برف روی شیروانی .....تاب مژگان سپید ....‌ میدانی ماندنی باشی یا رفتی  ، خیالی بی نظیر باشی یا رویایی شیرین مثل قند در دلم آب شدی شیرینیش از آن هایی است که حتی اگر روزی نمانی باز هم خاطره میشود و لبخند، از همان هایی که خودت میدانی ،تو رفیق روزهای زرد و صورتی من بودی و هستی....میخواهم بماند به یادگار  این حبه قند آب شده در دل. حتی اگر روزی رودابه تازه ای برای دلت یافتی که شیفته ی برف هایت🤍 برق چشمانت و دنیاییت شود  ...  این را بدان دلم  همیشه برایت خواهد  تپید   در همین حوالی تا ابد #دل_یار 💛


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۱. الودود برای افزایش توان در طاعات و عبادات

هر شخصی که بعد از نماز جمعه، ذکر الودود را همراه با عبارت " محمد رسول الله" و "احمد" ۲۵ بار بر کاغذی بنویسد و همراه خود نگه دارد، در طاعات و عبادات همت بسیاری پیدا خواهد کرد. همچنین گفته شده که اگر آن شخص در صبح‌گاهان زمان طلوع خورشید، بر این نوشته نظر کند، پیامبر را در خواب خواهد دید.

۲. الودود برای رفع دعوا میان زوجین

یکی دیگر از خواص ذکر الودود، برطرف کردن دعوا در میان زن و شوهر است. شیوه استفاده از ذکر برای این کاربرد به این صورت خواهد بود:

ذکر الودود را ۱۰۰۱ مرتبه بر یک مویز، یا بر غذای زن و شوهر بخوانید.

غذا را به زن و شوهر بدهید که میل کنند.

مطابق با روایت، پس از این عمل، محبت در میان زن و شوهر آغاز خواهد شد. (این روایت در کتاب "بحر الغرائب" به امام رضا (ع) نسبت داده شده‌است.)

۳. الودود برای حل مشکلات

در روایتی گفته شده، شخصی که می‌خواهد به مدد این ذکر مشکلات خود را حل کند، باید تا زمانی‌که مشکلش حل شود، روزی ۷۷ مرتبه ذکر "الودود" را بخواند.

۴. الودود برای حل و فصل دعوا

شیخ برسی گفته است: هر شخصی ذکر الودود را هزار بار بر طعامی بخواند و به اشخاصی بدهد که با یک‌دیگر دشمنی دارد، دشمنی آن‌ها حل و فصل خواهد شد. همچنین در روایت دیگری گفته شده که اگر شخصی چهل روز بر این ذکر مداومت کند، مشکلاتش با دشمنان حل خواهد شد.

۵. الودود برای جلب محبت

در برخی از روایات بیان شده که اگر شخصی در اولین ساعات روز جمعه، در شرف زهره، ذکر الودود را بنویسد و همراه با خود حمل کند و بر ذکر الودود و الحبیب مداومت کند، محبت هرکسی به او جلب خواهد شد.

۶. الودود برای حل مشکلات ازدواج

در روایتی گفته شده که اگر قصد بازگشت معشوق خود را دارید، فرایند زیر را انجام دهید:

یک شربت فراهم کنید و در آن، گلاب و آب‌لیمو بریزید.

روز پنج‌شنبه در زمان نماز عصر، رو به قبله بنشینید، چشمان خود را ببندید و ۱۴۰۰ مرتبه ذکر "یا ودود" را زمزمه کنید.

پس از پایان ذکر گفتن، به ظرف شربت خود فوت کنید.

سپس محتوی ظرف را بنوشید یا به معشوق خود بنوشانید.

این عمل را یک هفته ادامه دهید.

سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات 
2731
۱. الودود برای افزایش توان در طاعات و عبادات هر شخصی که بعد از نماز جمعه، ذکر الودود را همراه با ...

الان شرایط جوری نیس که بخوام غذا بدم بخورن،پیش هم نیستن راه دیگه ای سراغ ندارین؟!😭

۱۰۰۱ مرتبه ذکر یاودود فوت کن به عکسش

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز