2733
2734
عنوان

مامانهایی که بچه های رفلاکسی دارن یه لحظه بیاین

| مشاهده متن کامل بحث + 18199 بازدید | 43 پست
پسرمن از دوماهکیش رفلاکسشو فهمیدیم ولی خفیف بود که با رانتیدین خوب شد خداروشکر وقتی هفت ماهش شد دیگه خوب. خوب شده بود مگر اینکه خیلی شیر زیاد خورده بود و بعدش هم تکون زیاد خورده بود بالا میوورد ولی تا نه ماهگی دیگه اصلا بالا نیورد و خداروشکر الان دوسالشه و مشکلی نداره.
یاد سهراب بخیر آن که تا لحظه ی خاموشی گفت: تو مرا یادکنی یا نکنی من به یادت هستم آرزویم همه سرسبزی توست.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

یه دکتر اطفال گفت بهش ه. ١٢ساعت پنج سی سی رانتیدین بدم ولی پسرم نمیخورد یا همه رو بالا میاورد خیلی بد بود تا اینکه بردمش پیش دکتر خاتمی فوق تخصص گوارش اطفال بهم گفت فقط صبحا بعد از اینکه شیرمو خورد یک سی سی رانتیدین بدم،که منم اینکارو کردم و خخداروشکر بهتر شد.
یاد سهراب بخیر آن که تا لحظه ی خاموشی گفت: تو مرا یادکنی یا نکنی من به یادت هستم آرزویم همه سرسبزی توست.
2728
یه قاشق مرباخوری خاکشیر بعد که تمیز شستی با یه ذره آب و یه کوچولو نبات و یه نخود کره اگه محلی باشه بهتره بذار بجوشه یه ذره که غلظت گرفت بده بخوره. در حد روزی یک یا دو قاشق. زیاد درست نکن که بمونه هرروز تازه واسش درست کن. به من گفتن تا یک هفته جواب میده که خداروشکر سه چهار روزه اثر کرد.
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز