2733
2734
عنوان

قانون رهایی

175 بازدید | 4 پست

الان داشتم به این فکر میکردم که چه تعریفی میتونم برای این قانون بدم که هم قابل درک و فهم باشه و هم ساده. چیزی که به ذهنم رسید اینه که قانون رهایی یعنی عدم وابستگی به خواسته ها. یا بهتر بخوام بگم یعنی نچسبیدن به خواسته ها. قانون رهایی یعنی این که وابستگی به یک خواسته حالت رو بد نکنه و حال خوب تو وابسته به رسیدن به اون خواسته نباشه.

دیدین تو بحث روابط عاشقانه مثلا یک پسر یا یه دختر میگه من یا به فلانی میرسم یا تمام. اصلا حاااال خوب من پیوند خورده به فلانی. یا مثلا ما بارها گفتیم اگر فلان چیز رو به دست بیاریم دیگه تماااام، هیچ چیزی از زندگی نمیخوایم. بعد همش حالمون بده و فکرمون درگیرشه و میگیم که چرا نمیشه چرا من نمیتونم به دستش بیارم و مدام حالمون بدتر میشه. هزاران و شاید میلیون ها مثال میشه براش زد و میدونم خود شما هم الآن متوجه شده باشی که من دارم راجع به چه حس و حالی صحبت میکنم.

پس هرررجایی که چسبیدی به یه خواسته و فکرت به شدت درگیرش شد و حالت بد شد از نداشتنش دقیقا همونجا بدون که تو داری برضد قانون رهایی عمل میکنی و این نتیجش میشه دوری و فاصله بیش از حد خواستت از تو!

دوستان من این متن رو از جایی کپی کردم خودم خیلی برام سوال بود 

گفتم برای افرادیکه دنبال این سوالن بزارم

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زبان نهایی

zeusy | 32 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز