2733
2734
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
سلام دوست عزیز من هم ساکن کرج هستم ولی به این بیمارستان نرفتم ولی یکی از نزدیکانمون تابستون اونجا سزارین کرد راضی بود خودمم برای عمل افتادگی وقتی از دکترم راهنمایی خواستم اونجا رو بهم بیشنهاد داد ولی من رفتم امام خمینی که مثلا از بیمه تکمیلیمون استفاده کنم اونم اتفاقا یه ساعت قبل از بستری شدنم قرار داد بیمه لغو شد!البته این ربطی به سوال شما نداشت برای دردل گفتم موفق باشی.
یه دنیای پر از شادی!!!!! اینه ارزوی من!
اونجا نرو جون همش انترن با لاسرت هست به شدت اذیتت می کنن توی کرج بدترین بیمارستان یکی کمالی یکی هم باهنر هست باز البرز بهتر از اونجاست البته اونجا هم اتر دانشجو پره
اولین زایمانت هست ؟
تقویم های شیک وفانتزی همراه با اشانتیون
http://journalkodak.blogfa.com/ وبلاگم

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=691490&PostID=27061178#27061178
تایپکم
آینده نی نی های خوشگلتونو به ما بسپارید.با بیمه زندگی و سرمایه آینده کودکانتان را تضمین کنید.(دریافت اطلاعات و اخذ قرارداد بیمه زندگی و سرمایه پاسارگاد با حضور کارشناسان ما)

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=24747


فقط با ماهی 30هزار تومان آینده فرزندانتان را تضمین کنید

بیمه پاسارگاد در این بیمه نامه متعهد میشود در صورت حیات بیمه شده در پایان قرارداد، پرداخت اندوخته بعلاوه سود مشارکت در منافع(سود 18 %) به صورت یکجا به بیمه گذار و یا برقراری مستمری از محل اندوخته ایجاد شده خواهد بود.

در صورت فوت بیمه شده ، پرداخت سرمایه بیمه عمر بعلاوه اندوخته تشکیل شده تا زمان فوت به استفاده کننده در قرار داد می باشد.

گر علاقه مند به سرمایه گزاری به این روش برای خود و فرزندانتان هستید فقط با فرستادن 1 ایمیل کارشناسان مارا در کنارتان داشته باشید .
آماده پاسخگویی به همه سوالات شما هستیم.
شماره تماس :093639213244
سامیار مامان 2تیر به طور ناگهانی دنیا اومد و تمام زندگی من و بابایی شد.عاشقتیم کوچولوی من.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687