2737
2734
عنوان

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

16 بازدید | 0 پست

در یک سایت فروشگاهی شما به معرفی خدمات و کالاها میپردازید تا بتوانید در دسته بندی های مشخص انها را به فروش برسانید. اولین نکته در طراحی سایت فروشگاهی این است که باید ظاهری جذاب و ساده داشته باشد تا د رعین جلب نظر مشتری کار با آن هم آسان باشد. بازدید کنندگان باید در کمترین زمان بتوانند به قسمت های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند و تبادل اطلاعات به راحتی در سایت صورت پذیرد. کاربر نباید از ظاهر سایت خسته شود و در کمترین زمان بتواند عملیات خرید و پرداخت را انجام دهد.

برای تمام کسانی که در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمتی فعالیت میکنند طراحی سایت فروشگاهی لازم و ضروری است. از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بیزینس های بزرگ نیاز به وب سایت دارند تا بتوانند فعالیت خود را بیشتر گسترش دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

نکته جالب در مورد سایت های فروشگاهی این است که بسیاری کسب و کارها در ابتدا اقدام به راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی کرده اند و حالا صاحب بزرگترین وب سایت های فروش اینترنتی هستند. این مسئله از انجا ناشی میشود که طراحی سایت اصولی و درست بوده و کیفیت کالا ها و خدمات ارائه شده از طرف شرکت ها کیفیت لازم را دارا بوده اند.


https://ahooraweb.com/wp-content/uploads/2020/04/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی-768x593.jpg

اهوراوب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز