2733
2739
عنوان

شربت زانتاک(رانیتیدین خارجی)

| مشاهده متن کامل بحث + 26548 بازدید | 42 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2740

سلام به همه مادرها.

تو رو خدا دقت کنین این بلایی که سر من اومده، شما باهاش مواجه نشین. از سایتsazokar.sazito.com شربت زانتاک رو به قیمت ۱۳۰ تومن خریدم و به دختر خردسالم دادم. متاسفانه تاثیر که نکرد هیچ، اوضاع بدتر هم شد.دارو رو به پزشک نشون دادم و‌نهایتا،دارو رو غیر اورجینال تشخیص دادند. بعد از کلی که گشتم، مجددا ، زانتاک رو از همین سایت ، از فروشگاهی در بوشهر خرید کردم ( البته بنده خدا ضمانت کرد که اصله و تاریخ انقضای دارو، دستکاری نشده) . الان هم خدا رو شکر ، دخترم جواب گرفته و داره بهبود پیدا میکنه. 

این پست رو گزاشتم که هم تشکر کرده باشم از این دوست عزیز ، و هم اینکه بگم مادران عزیز، توی خرید دارو برای نی نی کوچولوتون، حتما از جای مطمئن تهیه کنین که عین من سرتون نیاد.

سلام به همه مادرها. تو رو خدا دقت کنین این بلایی که سر من اومده، شما باهاش مواجه نشین. از سایتsazok ...

چقدر انسانها پست و بیشرم باید باشند ، 

چرا دروغ میگویی خانم ! اگر با امیر اشرف زدو بند دارید بفرمایید بیرون از سایت کاسبی و دلالی خود را انجام دهید . 

اصلا شما تا بحال از این سایت خرید نکرده اید !!! 

از شما رسما با ip آدرستان به دلیل نشر اکاذیب و تهمت و افترا شکایت گردید و به شما از طرف وکیل سایت ابلاغ خواهد گردید .

تصویر لایحه شکایت و حکم شما به دلیل تهمت ناروا در سایت به رویت عموم قرار میگیرد .

این سایت شده محل کار و کاسبی و تبلیغ از همدیگر لازم نیست خانم به ظاهر محترم برای تبلیغ آقا یا خانم amirashraf دیگران را خراب کنید هیچ انسان با شرفی با جون بچه مردم بازی نمیکند متاسفانه بعضی از مردم ایران از جمله افرادی مثل شما برای پول همدیگر را زیر پا میگذارند شما هم کار خودتون را با انسانیت و شرف انجام دهید نه با تهمت و خراب کردن دیگران .داروهایی که سایت رسمی و ثبت شده  به مردم اراعه میشود همه از داروخانه های معتبر تهیه میشود و قابل استناد هست و وجدان اخلاقی داریم که با جون عزیزان مردم بازی نکنیم پس شما هم برید خجالت بکشید و شرم کنید که با بردن آبروی مردم دارید پول در میارید واگذار شدید به خدا 

سایت رسمی و ثبت شده لطفا از دلالان دارو تهیه نفرمایید 

دلالان فقط شماره تلفنی بیشتر ندارند

از مدیریت و کاربران محترم خواهشمندم که کاربر sonia1984 را که از احساسات مادران سوء استفاده نموده و به دروغ به تشویش اذهان با همدستی جناب amirashraf جهت فروش اجناس خود می پردازند ، پس از نمایش شکایت قضایی از ایشان و احضاریه از سایت اخراج نمایند . 

با تشکر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687