2737
2734
عنوان

خرید لباس دوقلوهای دختر

2674 بازدید | 5 پست
دوستان دوقلودار دختر کمک کنید خسته شدم لباس برای دوقلوهای دوسالم یه جور گیر نمیارم همه مغازه ها یه جین از لباس دارن که رنگاش مختلفه و اصولا مجبور میشم دو رنگ مختلف بگیرم که اونم بعدش مصادف است با دعوابر سر رنگ ها.
البته همه مطالب مربوط به روانشناسی لباس دوقلوها رو هم خوندم و می دونم که نباید لباس یه جور تنشون کرد ولی گاهی لازمه می خوام بدونم از کجا لباس دخترونه با قیمت مناسب می خرید؟
من دیشب خرید لباس بچه دختر (برای کادو )و پسر برای پسرخودم توی تیراژه بوده دخترانه از این جنس چندتا داشتن
یه سری بزن قیمتهاشونم خوب بود
با شروع هر صبح فکر کن تازه بدنیا آمده ای، مهربان باش و دوست بدار، شاید فردایی نباشد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من شنیدم میگن برای دوقلوها لباس یک شکل نپوشونید تا هرکی یاد بگیره که مستقله و وابسته به قل دیگه اش نیست هم هزینه کمتر میکنی هم بچه ها خیلی وابسته هم نمیشن من مورد دیدم مرد گنده بچه هاشون 20 سالشونه هنوزم لباس عین هم میپوشن خیلی مسخره استتتتتتتتت زناشون با اینکه خواهرن اصلا راضی نبودن گاهی وقتا خوبه مثه هم بپوشن اما در حد اعتدال.خوش بحالت 2تا دختر دوقلو داری منم دوست دارم تینجوری نینی داشته باشم خدا حفظشون کنه برات.بوس
بچشید و ببینید که خداوند نیکو است. خوشابحال شخصی که بدو توکّل می دارد.
البته دخترای من خیلی از نظرقیافه با هم فرق دارن شاید اگه عین هم نپوشن کسی نفهمه دوقلوان! فعلا که بچه اند اگه نخوام یه جور بپوشن هم همش باهم دعواشون می شه و لباسا رو از هم می گیرن. خدارو شکر می کنم و خوشحالم که دوتا دختر دوقلو دارم و امیدوارم خدا به edessa جون هم اونی که دلش می خواد بده و لی خوب مشکلات دوقلویی خیلی هم زیاده مخصوصا اگه کمک نداشته باشی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  10 ساعت پیش