2752
2734

مادرشوهرم آرتروز زانو داره دارو زیاد استفاده کرده نتیجه نگرفته اگه جایی سراغ دارین یا نتیجه از درمان خاصی گرفتین لطف کنید بگین

خدایا پسرکمو در پناه خودت نگه دار ........... آمین عشق من شوشو متین نی نی سایت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

علائم ارتروز زانو چیه منم فکر کنم دارم    

اگر آرتروز زانو دارید، احتمالاً احساس خواهید کرد که زانویتان دردناک و گاهی سفت شده است. ممکن است فقط یک زانو را تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر در گذشته آسیب دیده باشید، یا ممکن است در هر دو زانو داشته باشید. درد ممکن است در پایان روز یا زمانی که زانوی خود را حرکت می‌دهید بدتر شود و ممکن است هنگام استراحت بهبود یابد. ممکن است صبح ها کمی سفتی داشته باشید، اما این حالت معمولا بیش از نیم ساعت طول نمی کشد.

درد می تواند در اطراف زانو یا فقط در یک مکان خاص مانند جلو و پهلو احساس شود. ممکن است پس از حرکت دادن زانوی خود به روشی خاص، مانند بالا یا پایین رفتن از پله ها، احساس بدتری داشته باشید.

گاهی اوقات افراد دردی دارند که آنها را در شب بیدار می کند. احتمالاً متوجه خواهید شد که درد متفاوت است و روزهای خوب و بدی دارید.

ممکن است متوجه شوید که نمی‌توانید زانوی خود را به راحتی یا در حد معمول حرکت دهید، یا ممکن است در حین حرکت زانوی زانو خراشیده شود.

گاهی اوقات ممکن است زانوی شما متورم به نظر برسد. این می تواند ناشی از دو چیز باشد:

تورم سخت: زمانی که استخوان در لبه مفصل به سمت بیرون رشد می کند، خارهای استخوانی به نام استئوفیت (os-tee-o-fites) را تشکیل می دهد.
تورم نرم: زمانی که مفصل شما ملتهب می‌شود و مایع اضافی تولید می‌کند که گاهی به آن افیوژن یا آب روی زانو می‌گویند.

گاهی اوقات آرتروز زانو می تواند باعث ضعیف شدن عضلات ران شود، بنابراین ممکن است پای شما لاغرتر به نظر برسد. این ضعف می‌تواند باعث ایجاد احساس ناپایداری در مفصل شود و می‌تواند باعث شود که زانو هنگام وزنه زدن از جای خود خارج شود.

اثرات آرتروز می تواند باعث ایجاد احساس افسردگی یا اضطراب در افراد شود و بر روابط و خواب تأثیر بگذارد

چه روش هایی بیشتر توضیح میدین

فیزیوتراپی و تزریق اوزون  روش هایی هستن که باهاشون میتونین با هزینه خیلی کمتر از جراحی ( بدون عوارض) درمان بشید
تزریق کورتیزون. تزریق کورتیکواستروئید به مفصل شما ممکن است درد را برای چند هفته تسکین دهد. پزشک ناحیه اطراف مفصل شما را بی حس می کند ، سپس یک سوزن را در فضای داخل مفصل شما قرار داده و دارو تزریق می کند. تعداد تزریق کورتیزون که می توانید هر سال دریافت کنید به طور کلی به سه یا چهار مورد محدود می شود ، زیرا این دارو می تواند آسیب مفاصل را در طول زمان بدتر کند.

میشه لطفا دکترتون رو معرفی کنید من تهرانم 

بله عزیزم کلینیک سینووهه توی شریعتی
تمام روش های درمانشون غیر جراحی هست
پزشکاشون بسیار مجرب و حرفه ای هستن و دارای کد وزارت بهداشت
و از بروزترین تجهیزات و روش ها برای درمان استفاده میکنن

سلام عزیزم دکتر شهرام مرادی متخصص ارتورز و کارش واقعا عالیه هزینه کم میگیره ولی درمان قطعی داره و اینکه مادرم ارتوروز گردن داشت باهاش صحبت کردیم نسخه داد و خیلی کارش عالیه و الان مادرم خوب شده و منم اگر بخوای میتونم بهت معرفی کنم آلانی باهاش صحبت می‌کنی و ازش کمک میگیری کارش و نسخه هاش عالیه

با عرض سلام بنده مربی هستم با مدرک بین‌المللی 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

استغفار

yamahdy | 17 ثانیه پیش
2687