2737
2739

داستان من و نامزدم یه داستان طول درازه که برای رسیدنمون بهم خون دل خوردیمو جنگیدیمو جنگیدیم تا بالاخره خانواده من راضی شدن به ازدواجمون.

نامزد من متاسفانه بعد از آشناییمون دچار یه ورشکستگی مالی شد. بعد از اون وقتی اومد خواستگاری پدرم بخاطر شرایط مالی نامزدم و بخاطر اینکه خانوادش از نظر مالی نمیتونستن حمایت کنن، به شدت مخالفت کردو اجازه نمیداد به هیچ وجه ازدواج کنیم.

با وجود این من از انتخابم مطمعنم بودم. نامزدم فوق العاده مهربون و با صبر و حوصله و با محبته. همیشه تو هرکاری حمایتم میکنه و همه جا و تو هر جمعی حواسش بهم هست. چشم و دل پاکه و اهل هیزی و گربه صفتی نیست. خیلی هم با جنمو اهل کاره. همیشه همه تلاششو کرده که من حالم خوب باشه. واقعا از ته دل همو دوست داریمو برای باهم بودنمون خیلی تلاش کردیم. نامزدم از نظر اخلاقی همون مردیه که همیشه میخواستم‌ و از این بابت خدا رو شکر میکنم‌.

منم همه اینا رو دیدمو نخواستم فقط بخاطر مشکل مالی از هم جدا شیم. گفتم با هم کار میکنیمو با هم زندگیمونو میسازیم.

مشکلات مخالفتا و حتی دخالت فک و فامیل انقدررر زیاد بوده و هست که گفتنش یه رمانه. اما خلاصه کنم پدرمو نه با لجبازی و زورو بی احترامی، با حرف و نرم نرم اما خیلی سخت راضی کردیم به ازدواجمون.

حالا پدرم میگه اگر میخواین زودتر عقد کنین من دوست ندارم دخترم با مرد نامحرم تو رفت و آمد باشه. از اون طرف مادر پدرم به شدددددت مخالف دوران عقد طولانین میگن نهااااااایت دو ماه. تازه اول میگفتن عقد و عروسی یه روز.

حالا، تو این شرایط کرونا تابستون سال بعد چطور مراسم عروسی بگیرم؟ اگر نگیرم تا ابد عقده میشه سر دلم هر عروسی برم دلم میترکه. منم مثل خیلی از دخترا آرزوی شب عروسیمو دارم. از خیلی وقت پیشا کلی واسه اون شب فکر و خیال و آرزو داشتم‌. حاضر نیستم بدون مراسم برم چون میدونم حسرت به دل میمونم.

آتلیه رفتن و لباس عروس پوشیدن تنها رو هم دوست ندارم. دلم اون جشن و شادی و بزن و بکوبو میخواد. 

خیلیا میگن سالگرد ازدواج ولی اون اصلا معلوم نیست بشه یا نه اونم تو این شرایط، بعدم هییییییچ وقت مثل شب عروسی نمیشه.

کلی رویا داشتم که بعد از این همه سختی، شب عروسی و بهم رسیدنمونو با ذوق تموم جشن میگیریمو اون شب انقد شادی میکنیم که سختیای این مدتو از دلمون ببره. به خدا به دلمون میمونه 😞

بنظرتون بهترین کار چیه؟ کسی شرایط منو داره؟ 

من خیلی دلم گرفته 😞

خب صبر کن تا کرونا بره

مدیکال استیودنت که میگن منم 😜... نوروسرجن آینده 😐 ۷ سال عمومی بخونیم ۲ سال طرح عمومی ۵ سال تخصص ۲ سال طرح تخصص ۲ سال فوق تخصص بعدم مستقیم برم خانه سالمندان .... اینم شد خلاصه بیوگرافی یه پزشک

چ شرایط سختی☹️

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

منم میخاستم نگیرم سر ورشکستگی هستم خیلی اذیت شدم 

توکل و توسل بخدا کردم عقدم ۵ سال طول کشید و دعاهام جواب داد عروسی ابروداری گرفتم 

و خونه کوچیکییییی هم با قسط و وام و...... تونستیم حتی بخریم

چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷‍♀️
2738

منم مثل تو هميشه آرزوم بود شب عروسيم با عشقم خوش بگذرونيم ولي نشد ديگ 

فعلا منتظريم نزديك دوساله عقديم تا تابستونم صبر ميكنيم ولي چشمم آب نميخوره 

من مطمئنم خدا جبران ميكنه واسمون شك ندارم 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کنکور

simafalsafi | 1 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز