2733
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
2740
ما دیشب اونجا بودیم

فضاش خیلی قشنگ بود نقاشی های دیواری بسیار زیبا
یه عالمه صندلی غذای پایه بلند و یه سری صندلی که روش پشتی مخصوص نصب کرده بودن برای بچه های بزرگتر
یه تخت پارک با ملافه یه بار مصرف که اگه نی نی ای خوابش میومد
گریم
فضای بازی
آتلیه
داشت .
در کل ایده کار جالب بود ولی می تونست بهتر هم باشه
موسیقی هم که پخش میشد برای کودکان بود ولی موزیک زنده نداشتند
روی شونه گارسون ها عروسک بود . نمکدونها هم شکل حیوون بود زیر شیشه میزها هم گل و توپ و عروسک بود .

ولی غذاش زیاد خوشمزه نبود
در ضمن توی منوش سوپ و فرنی هم بود
ستوران تخصصی شاپرک،‌اولین رستورانی است که در کشور مبادرت به سرو غذاهای سالم به سبک SLOWFOOD جهت بزرگسالان و به خصوص کودکان نموده است .
رستوران شاپرک تنهارستورانی است در مشهد که از سال 84 با ایده ارائه غذای سالم HEALTH FOOD به عنوان پیشتاز در این عرصه ، شروع به فعالیت نمود . غذاهای این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی گریل شده ،‌ استیک بوقلمون ،‌ بیف استیک ،‌ تیبون استیک ،‌لم استیک ،‌ سسام چیکن ،‌شنیتسل دوبل ،‌ پاستا ،‌کرپس فرانسوی ،‌و ... بود که همشهریان مشهدی و توریست های داخلی و خارجی و زائرین استقبال بی نظیری از این سبک کاری نمودند .
محمد اعتضاد پدید آورنده گروه غذایی شاپرک ، دارای مدارک مدیریت کیترینگ و رستوران و مدیریت تخصصی هتلداری از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ،‌ در باره ایده های خود میگوید :
به عنوان عضوی از جامعه با توجه به عادات غلط غذایی که جامعه ایران را به طرف انواع بیماریهای قلبی و عروقی سوق میدهد (با توجه به ارقام و آمار مرگ و میر در اثر این نوع بیماریها ) خود را متعهد نموده ام تا بتوانم سهمی هرچند اندک در فرهنگسازی و تغییر عادات غذایی بنمایم .
در اثر صنعتی شدن جوامع ، FASTFOOD به سرعت در میان کشورهای صنعتی و به تبع آن در کشور های جهان سوم جای خود را باز کرد و غذاهای سنتی جوامع که اکثراً در اثر گدر سالها به عنوان سنت و حتی فرهنگ هر جامعه بودند عقب نشینی نمودند .و با تبلیغات و سیستمهای سریع پخت و سرویس دهی سبک FASTFOOD به عنوانی تجارتی پر سود به رشد خود ادامه داد تا به عنوان اولین اولین انتخاب غذا جا باز کرد .
اکنون بسیاری از متخصصین تغذیه و درمان و کارشناسان مرتبط در یافته اند که این نوع غذاها به عنوان عادت تغذیه باعث بیماریهای قلبی و عروقی میشود و زنگهای خطر از هر سو به صدا در آمدند و مبارزه با فست فود آغاز شد .
متأسفانه هنوز هموطنان من این موضوع را جدی نگرفته اند و گرایش به سوی غذاهای نیمه آماده ، آماده و فرآوری شده دارند .
هرچند سهم رسانه ها و مسئولین مرتبط نیز در این زمینه کمرنگ است و به همایشی و نمایشگاه سلامت در حد بسیار اندک و چند مقاله محدود میشود .
رستوران شاپرک با بهره گیری از فنون آشپزی روز دنیا و مطابق نمودن با ذائقه ایرانی توانسته گرایش مخاطبان خود را جهت تجریه طعمهای جدید پاسخگو باشد . و کنجکاوی در زمینه تست غذاهای اروپایی را ارضاء نمای
هر آنچه مرا نکشد مسلماً قویترم خواهد ساخت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687