2737
2734

شال از مهم ترین و پر اهمیت ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی است زیرا که هر روز با انواع پوشش های سر مانند شال و یا روسری و ... سر و کار دارند پس به نوعی باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشند. با فاطیما مد همراه باشید تا در انتخاب شالی مناسب شما عزیزان را یاری نماید.

برای این که شال را بخواهید با لباس خای خود ست کنید لازم نیست که شال دقیقا همرنگ لباس های شما باشد می تواند یک یا چند درجه روشن تر و یا تیره تر باشدیا حتی ممکن است رنگی متفاوت از رنگ لباس هایتان مناسب تر باشد. انتخاب شال بسته به یک سری فاکتور ها انتخاب می شود. مانند سن، رنگ پوست، شرایط و موقعیت اجتماعی همه این ها ممکن است در انتخاب شال دخیل و موثر باشند. شال را عمدتا جوان تر ها انتخاب می نمایند . به نوعی مرسوم شده است که شال جوان پسند است

چگونه شال را با توجه به فرم صورت انتخاب نماییم؟

در انتخاب شال به رنگ پوست و رنگ چشمان خود دقت نمایید اگر دارای پوستی روشن هستید بهتر است از رنگ های روشن و زنده استفاده نمایید و رنگ های پریده و کم رنگ را انتخاب ننمایید زیرا که صورت شما را بی رنگ و رنگ پریده نشان می دهد.

شال را به طریقی بر سر کنید که در قسمت چانه خیلی سفت و محکم نباشد این کار باعث می شود که در قسمت چانه تیزی به چشم نخورد.

اگر داری صورتی کشیده با پیشانی پهن هستید شال بهترین انتخاب برای شما است . شالی که این صورت بر سر کنید که تا پشت گوش هایتان به طرف داخل برود و ادامه یک طرف آن را روی شانه بیندازید.

اما اگر صورتی استخانی دارید طرح های شلوغ مانند گل و بته جقه و اشکال هندسی و ... انتخاب های مناسبی برای شما است اما اگر مایل به انتخاب این طرح ها نیستید شال هایی با رنگی واحد و تک رنگ را انتخاب نمایید.

اکثر خانم ها رنگ مشکی را برای شال خود انتخاب می کنند و بر این عقیده هستند که این رنگ را می توان با رنگ های دیگر به راحتی ست نمود اما این کار اتباهی است و به چهره شما روزمرگی و تکراری بودن را تقدیم می کتد و چهره شما پس از چندی خسته کننده می شود پس اگر می خواهید صورتتان هر روز به شکلی متفاوت دیده شود بهتر است رنگ شال های خود را متنوع انتخاب نمایید و به یک رنگ آن هم رنگی ساکن مثل مشکی بسنده ننمایید.

چگونه شال را ست کنیم؟

شال های خود را می توانید با رنگ های لوازم آرایشی خود با اکسسوری هایی که استفاده می کنید و لاک ناخون خود ست نمایید. در مورد لوازم آرایشی رژگونه و رژ لب و سایه چشم بر زیبایی خانم ها اضافه می کننئد و اگر شال خود را با رنگ این لوازمی که به کار برده اید ست کنید چشم نواز تر می شوید.

شال به دلیل این که نزدیک ترین پوشش به صورت شما است انتخاب آن می تواند بسیار هوشمندانه باشد تا زیبایی شما را دو چندان کند و یا انقد بی هیچ اندیشه ای انتخاب شود و زیبایی های شما را به هیچ وجه نشان ندهد  صورت شما را جوری که اصلا نیسب و دوست ندارید نشان دهد.

فاطیما مد شال هایی با طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلفی را برای شما بانوان خوش سلیقه و خاص پسند همراه دارد که با مشاهده و انتخاب آن ها می توانید خرید اینترنتی آسان و امنی را تجربه نمایید و لذت یک خوب را به خود هدیه دهید. برای مشاهده انواع شال و دیدن طرح ها و نقش های متنوع آن در فاطیما مد اینجا کلیک نمایید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز