2733
2734
عنوان

کلاس خلاقیت مخصوص نی نی ها

8185 بازدید | 14 پست
سلام دوستان میخواستم بدونم کسی تا حالانی نی شو کلاس خلاقیت و نوآوری گذاشته ؟ چطوریه ؟خوبه ؟ از چه سنی مناسب که برن کلاس ؟ اگه تجروبه دارین به من هم بگین ممنون میشم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

سلام آرزو جون والا منم خیلی درموردش نمیدونم برای همین کمک خواستم فقط میدونم که میتونه به بچه ها کمک کنه که از خودشون خلاقیت در کنن! مثلا پسر دوستم که میرفت بهشون میگفتن با برگ درختا توی دفترشون فصل پاییزو با توجه به شناختی که دارن نشون بدن یا مثلا زمستونو با پنبه و.... ولی شنیدم خیلی فراتر از اینا هست . کلاسایی با کارایی خیلی بالاتر ولی اصلا نمیدونم کجاست و چطوریه خیلی دلم میخواد یکی پیداشه بیشتر بهم بگه .
شنیدم توی برنامه یک قدم مانده به صبح که شبکه 4 میده یه بچه رو آورده بوده که با سن خیلی کم با استفاده از این کلاسا میتونسته از دوربین عکاسی استفاده کنه البته نمیدونم چند سالش بوده طرف میگفت همسن پسر من که دو سالشه ولی فکر کنم اشتباه میکنه آخه پسر من هنوز اصلا اینچیزارو نمیفهمه ولی اگه اینطور باشه من خیلی مشتاقم پسرمو ببرم یه چیز درستو حسابی یاد بگیره !
من مربی خلاقیتم . اولا اینکه زیر دوسال بایدمادر را برای خلاق کردن بچه آموزش داد و به هیچ وجه کودک را در حالت آموزشی قرار نمیدم و فقط بازی و تکرار روابط علت و معلول کافی است . مثلا نشان دادن گوشه یک شی و پرسیدن از کودک که این چی میتونه باشه ؟ اونوقت بچه بیش از چند چیز را حدس میزند و مجبور است مسئله را با تصویر سازی ذهنی حل کند . تهیه ماسک مقوایی و رنگ آمیزی آن هم جالب است . در این سن نباید کودک را با کودکان دیگر همزمان و درحالی که دارید با او کار میکنین نگه دارید . چون بچه نا خود آگاه به دوستانش تکیه میکنه و اگر بین اونها کسی باشه که بلد باشه مسئله را حل کنه ضربه به کودک وارد میشه . دوم اینکه نباید از مسائلی که امکان حل کردنش برای کودک نیست یا سخته و ممکنه جواب را پیدا نکنه و یا اشتباه جواب بده حذر کرد . و سوم اینکه مسئله باید چند جواب داشته باشد تا در هر حال کودک با پیدا کردن آن تشویق شود .
خدایا ... خودت رو از من نگیر ...
دوستای عزیز من زمانی که دخترم 10 ماهه بود کلاسهای خلاقیت مادر و نوزاد رو می رفتم که موسسه بادبادک برگزار میکرد. کلاسهای جالبی بود اما فکر میکنم برای حدود سنی 18 ماه زمان مناسبتری باشه . کلاسها هفته ای یک روز مدت 1 ساعت بود که انواع بازیهای مناسب برای سن زیر یک سال رو انجام می دادیم به همراه یک مربی و حدود 6 بچه زیر یکسال دیگه. هزینه اش برای 8 جلسه 68000 تومان بود .
در کل برای دختر من که اصلا هم سن و سال نداره خوب بود بعضی از ایده هایی رو هم که از کلاس گرفتم توی خونه باهاش کار میکنم ام همونطور که گفتم به نظرم سن بچه یه کمی بالاتر باشه حدود دو سال که مفهوم بازی گروهی رو بیشتر بفهمه خیلی بهتره.
می می ناز جون ممنون از راهنماییت
عزیز میشه بگی الانم که پسر من دوسالشه بازم لازمه من آموزش ببینم یا خودشم میتونه چیزی یاد بگیره ؟ منظورت از اینکه گفتی با بچه های دیگه نباشه اینکه کلاس خصوصی برگزار شه ؟ اگه اینطوره که بچه کار گروهی رو یاد نمگیره مخصوصا بچه های الان که خیلی تنها هستن . یه سوال دیگه اینکه شما جای خاصی کار میکنین میشه اگه مشکلی نیست آدرسشو بذارین.ممنون میشم جواب بدین .
آهو جونم ممنون عزیزم این کلاسا برای بچه های بزرگتر هم برگزارمیشه آخه اسمش مادرو نوزاد فکر کنم دیگه به درد پسر من نخوره . موسسه بادبادک میشه بگی کجاست یا شمارشو بذاری ممنون از لطفت .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز