2733
2739

به طبع هزینه سفر به شهر استانبول به مراتب پایین‌تر از دبی است اما با توجه به اینکه در فصل پاییز قرار داریم، دبی از آب و هوایی تابستانی‌تر به نسبت استانبول بهره‌مند است.

میخواهیم مهارت سفر کردن را یاد بدهیم، همین!! - asanbegard_channel

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

سلام ...به نظر من استانبول بهتره... ولی بهتر از همه اینه که از بلیط ارزون هواپیما در مواقعی که قیمتا میشکنه استفاده کرد .من که از این اپلیکیشن بلیطمو تهیه میکنم  off  میخوره ..http://digicharter.ir/

  دیجی چارتر ارزانترین بلیط هواپیما را از بخواه
2731


☘️با ثبت نام در پکیج تور نمایشگاه نساجی ایتما 2019 با قیمت مناسب از اسپانیا و بارسلونا، مادرید، ایتالیا و آلمان....دیدن فرمایید.


❌فرصت ثبت نام تا ۵ اردیبهشت ۹۸❌


📣📣رقابتی ترین تور شرکت در نمایشگاه ایتما ۲۰۱۹


❌با همکاری نساج یار و آژانس ژیوار❌


💥02188960142


جهت مشاهده پکیج بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


🍂https://bit.ly/2GsojD3


🍁 @nasajyar

📞 09135889308-03145328614

📧 nassajyar@gmail.com

2738

پیشنهاد من, سفر به کشورهای خارجی با اتوبوس و خودروی شخصی 

سفرهای زمینی از جذابیت‌های زیادی برخوردارند، مسافران می‌توانند از مسیر لذت برده، تجارب جدیدی کسب کرده و با مناطق و فرهنگ‌های متفاوتی آشنا شوند. اما سفرهای زمینی نیاز به در نظر گرفتن مواردی نیز هستند که باعث بهبود کیفیت تجربه از سفر می‌شود. این مطلب از وبلاگ مِستر بلیط به سفر به کشورهای خارجی با اتوبوس و خودروی شخصی می‌پردازد.

اجتناب از سفرهای هوایی می‌تواند دلایل مختلفی را شامل شود؛ ترس از پرواز عموماً مهم‌ترین دلیل این موضوع به شمار می‌رود. از طرف دیگر خرید بلیط هواپیما گاهی با پیچیدگی‌هایی همراه است. اما گاهی نیز هست که فرد به هیچ وجه از پرواز واهمه ای ندارد، فقط به دلیل اینکه از مسیر لذت ببرد سفر زمینی را انتخاب می‌کند. حالت دیگری در مورد این موضوع نیز ضادق است، زمانی که فرد سفر زمینی را مقرون به صرفه تر بداند.


سفر با خودروی شخصی

اولین اقدامی که در سفرهای خارجی زمینی با خودرو شخصی لازم است انجام دهید دریافت پلاک ترانزیت و یا همان کاپوتاژ کردن خودرو است. به دریافت مجوز خروج برای خودروهای شخصی کاپوتاژ گفته می‌شود. به منظور دریافت این مجوز می‌بایست به گمرک مراجعه کنید و یا این کار را از طریق یکی از کارگزاران گمرکی انجام دهید. برگه‌ی ترددی که برای خودرو شما صادر می‌شود دارای اعتبار یک ساله است. به خاطر داشته باشید برای کاپوتاژ کردن خودرو حتماً لازم است که مالک خودرو به همراه تمامی مدارک آن و مدارک شناسایی خود فرد در محل حضور داشته باشند.

پس از اینکه برگه‌ی کاپوتاژ را دریافت کردید لازم است به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه کنید. در این مرحله فرم‌های دریافت پلاک بین المللی و گواهینامه‌ی بین المللی را تکمیل خواهید کرد، ولی لازم است مدارکی از قبیل برگه‌ی کاپوتاژ، پاسپورت، گواهینامه‌ی رانندگی و عکس به همراه داشته باشید.

سفر به ترکیه

ترکیه چه در سفرهای هوایی و چه زمینی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. برای سفر زمینی به ترکیه در صورتی که با خودرو شخصی مسافرت می‌کنید می‌بایست از طریق یکی از گمرک‌های بازرگان، رازی و یا سرو ارومیه اقدام کنید. در میان اسامی ذکر شده از گمرک‌ها، بازرگان از شرایط بهتری برخوردار است. گمرک بازرگان در شهر بازرگان و در مسیر ماکو قرار دارد. از طریق ترکیه می‌توانید به گرجستان، یونان و بلغارستان سفر کنید.

اگر قصد استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی را ندارید و هنوز مایل به انجام سفر زمینی به ترکیه هستید می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. برخی از شرکت‌های اتوبوسرانی مانند رویال سفر ایرانیان و ایران پیما بلیط اتوبوس به برخی از شهرهای ترکیه را به فروش می‌رسانند. می‌توانید از طریق وب‌سایت مِستر بلیط که سامانه‌ی فروش آنلاین بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما است نسبت به خرید بلیط اتوبوس اقدام نمایید.

سفر به گرجستان

گرجستان به دلیل اینکه نیاز به ویزا نداشته و از طبیعت زیبایی نیز برخوردار است، به عنوان یکی از کشورهای محبوب برای مسافران ایرانی به شمار می‌رود. برای سفر زمینی با اتومبیل شخصی به گرجستان از چند طریق می‌توان عمل کرد، اما به دلیل امنیت بیشتر در جاده‌های ترکیه تنها به توضیح این مسیر خواهیم پرداخت.

از مسیر ترکیه

از یکی از مرزهای ذکر شده وارد ترکیه می‌شوید و پس از گذر از شهرهای زیبای ترکیه به گمرک سارپی می‌رسید. این گمرک مرز بین ترکیه و گرجستان است. وقتی از ترکیه وارد گرجستان می‌شوید به شهر باتومی گرجستان که مقصد بسیار زیبایی است نزدیک‌تر خواهید بود. در مسیر خود از شهرهای وان، بینگول، ارزوروم، بیبورت و ترابزون عبور خواهید کرد. از کنار دریای سیاه از شهرهای رایز، هوپا و در نهایت سارپی عبور می‌کنید تا به مرز گرجستان و ترکیه می‌رسید.

همانطور که ذکر شد مِستر بلیط سامانه‌ی فروش بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار است. در مستر بلیط در کمترین زمان و ارزان‌ترین قیمت‌ها می‌توانید بلیط اتوبوس خارجی خود را تهیه نمایید و تجربه ای جذاب و منحصر بفرد از سفر را برای خود رقم زنید.

پیشنهاد ویژه تور مشهد

بلیط رفت و برگشت قطار

 رعایت پروتکل های بهداشتی در طول سفر

کوپه 4 تخته دربست برای 2 نفر و 6 تخته دربست برای 3 نفر

اقامت در هتل با دسترسی آسان و نزدیک حرم

دو شب و سه روز به قیمت فوق العاده 250هزار تومان

5 شب و شش روز با قیمت ویژه 323 هزار تومان

09335005516

پیشنهاد ویژه تور کیش، تیر ماه

بلیت رفت و برگشت بهترین ساعت پروازی(صبح به بعد از ظهر)4 شب اقامت در بهترین هتل 4 ستاره کیش در قلب جزیره به همراه ترانسفر، صبحانه، اینترنت دسترسی راحت و سریع به مراکز خرید و تفریحی قیمت ویژه 1.000.000 تومان

***تضمین قیمت***

سفارش و انتخاب انواع تور داخلی و خارجی

09335005516

شک نکن تو این هوای سرد کیش از هر دو تا خیلی خیلی بیشتر خوش میگذره، استانبول رو تابستون باید رفت خوش میگذره، دبی که دیگه برا خرید هم قیمتاش دیگه مناسب نیست و استانبول برا خرید مناسبتره

سلام عزیزم ، من استانبول رو ترجیح میدم نسبت به شهرهای دیگه ترجیح میدم.

البته من خودم استانبول رو خیلی بیشتر ترجیح میدم بخصوص اینکه لیر ارزونتره نسبت به درهم.البته فکر میکنم آدماش هم بهترن.

مخصوصاً گردش تو میدون تکسیم و خود شهر استانبول و خرید تو ترکیه عالیه.

میخوای مقایسه استانبول با باکو و دبی و تفلیس و ... رو بخون متوجه میشی از همه لحاظ مثل هزینه ها ، شرایط امنیت و ...


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687