2737
2734
ممنونم
می خواهم با همین قلب ناقص دوست بدارم

زندگی کنم
و این بارمراقبم
از هر اتفاق عاشقانه ای که بیفتد
عکس بردارم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
اگه روانشناس خیلی خیلی کار درست می خوای که یه نتیجه ای بگیری من فقط یه نفرو می شناسم که واقعا متفاوته دکتر بهزاد چاوشی من خیلی روانشناس عوض کردم و هیچ کدوم کارساز نبود فقط اتلاف وقت و پول بود ولی این واقعا خوب بود
سلام دوست عزیز.
در صورت تمایل برای شرکت در پروژه درمان که زیر نظر انستیتو روانپزشکی تهران در حال برگزاری است با ایمیل اینجانب تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به تاپیک زیر مراجعه کنید.
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=595310


بانوان گرامی؛ اگر به دلیل بدرفتاری و خشونت همسرتان، دچار افسردگی و اضطراب شدید شده اید، می توانید با شرکت در پروژه ی درمانی زیر نظر متخصصین دانشگاهی ما و با همکاری شبکه تحقیقات بهداشت روان انستیتو روانپزشکی تهران (زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران)، از هشت جلسه ی مشاوره و درمان رایگان بهره مند شوید.
هدف ما کمک به شما و دستیابی به جامعه ای سالمتر است.
بدیهی است اطلاعات شخصی شما کاملا محرمانه خواهد ماند.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در جلسات مشاوره و درمان به اینجانب ایمیل یا پیغام خصوصی بدهید تا مفصل تر برایتان توضیح دهم.

روانشناس بالینی


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز