2737
2739
عنوان

ختم مجرب

89 بازدید | 0 پست


جناب #سلمان_فارسی رحمة‌‌الله‌علیه می‌فرماید روی #شمشیر #مولا_علی (علیه‌السّلام) یازده کلمه دیدم که بصورت رمز و طلسم و عدد، نوشته شده است، سؤال کردم: ای #امیرالمومنین! این نوشته چیست؟ فرمود: این نوشته یازده کلمه (یازده‌بند) است، که #رسول_خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) آن را از #جبرئیل هدیه گرفته، سپس به من آموخته است، می‌خواهی آن را به تو نیز بیاموزم، تا در وطن و سفر و شب و روز، جان و مال و فرزندان تو را از بلا و گرفتاری محفوظ بدارد و هرگاه حاجتی از دنیا و آخرت داشتی زود برآورده گردد؟ گفتم: بسیار دوست می‌دارم. آن حضرت فرمود: هرگاه #نماز_صبح را به پایان رساندی، این دعارا بخوان:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ یَا عَالِماً بِکُلِّ خَفِیَّةٍ یَا مَنِ‏ السَّمَاءُ بِقُدْرَتِهِ‏ مَبْنِیَّةٌ یَا مَنِ‏ الْأَرْضُ‏ بِقُدْرَتِهِ‏ مَدْحِیَّةٌ یَا مَنِ‏ الشَّمْسُ‏ وَ الْقَمَرُ بِنُورِ جَلَالِهِ مُضِیئَةٌ یَا مَنِ الْبِحَارُ بِقُدْرَتِهِ مَجْرِیَّةٌ یَا مُنْجِیَ یُوسُفَ مِنْ رِقِّ الْعُبُودِیَّةِ یَا مَنْ یَصْرِفُ کُلَّ نَقِمَةٍ وَ بَلِیَّةٍ یَا مَنْ حَوَائِجُ السَّائِلِینَ عِنْدَهُ مَقْضِیَّةٌ یَا مَنْ لَیْسَ لَهُ حَاجِبٌ یُغْشَی وَ لَا وَزِیرٌ یُرْشَی صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ احْفَظْنِی فِی سَفَرِی وَ حَضَرِی وَ لَیْلِی وَ نَهَارِی وَ یَقَظَتِی وَ مَنَامِی وَ نَفْسِی وَ أَهْلِی وَ مَالِی وَ وُلْدِی وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَحْدَهُ»

💎طریقه انجام #ختم: برای مدتی طولانی، و دلخواه، پس از #نماز صبح، یکبار #قرائت بفرمایید

تجربهٔ شخصی: روزگاری که مشغول به مرور #حفظ_قرآن کریم بودم، در مدتی چند هر کاری می‌کردم نمی‌توانستم بخوبی آیات را از برکنم، مرور صفحات #قرآن سخت شده بود. به یکی از اساتید #عرفانی هموطن طرح موضوع نموده، و خواهان دستورالعملی برای رفع مشکل شدم، ایشان در پاسخ فرمودند: ذکر مبارک #ذوالفقار را اجرا کن. تا آن روز چنین دعا و ذکری نشنیده بودم، تحقیق که کردم همین متن فوق بود، مدتی بعد خیلی خوب هم جواب داد. یکی از بهترین دعاهای توحیدی موردعلاقه‌ام می‌باشد که بارها در انجام امورات #دنیوی و #اخروی و #سلوکی انجام داده و الحمدلله نتایج آن زیباست. ذوالفقار که آن همه بُرنده و #پیروز بود از برکت همین #ذکر شریف در دستان #ابرمرد تاریخ #علی_ابن_ابیطالب علیه‌السلام، ذوالفقار شده است، و یقیناً در دستان مبارک #مهدی_موعود علیه‌السلام زیبایی خاصی دارد.

منبع: بحارالانوار ج 83 ص 192 – مستدرک الوسائل ج 5 ص 90

@wadiusallam

.

#حاجات #ختم_مجرب

21mordad99/18:41

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز