2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
من من مننننن😩

تعبیر غزل شماره 470 حافظ در فال شما :
صبوری در رنج و سختی ها سرانجام نتیجه خوبی می دهد و شما را به هدفی که می خواهید می رساند. امید خود را از دست ندهید و با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا بهترین تصمیمات را بگیرید. از مشکلات و موانع زندگی فرار نکنید بلکه با مقاومت و سماجت از آن ها عبور نمایید. توکل به خداوند از بهترین کارهایی است که در لجظات دشوار زندگی چاره ساز است.

2738

برامنم بگیرعزیزم مرسی 

دل من تنگ چشایی ست  که نیست.... 🥺 میشه برا محمد آیهان کوچولوی من دعا کنید چشماش خوب بشه 😔 شاید خدا صدای شما رو زود تر بشنوه 🙏یعنی میشه مثل بقیه بچه ها محمد منم همه جارو ببینه و بازی کنه 😔               خــــدایـــا ایــنـ هــمــہ اسـتـخــوانـ داشــتـمـ 😞چـــرا دلــمـ را شــکـسـتیـــــے؟؟خسته ام از اینکه هر روز جلوی آینه اتاقم نقش قوی ترین مادر دنیا را بازی میکنم ولی شب ها همه قوی بودنم را کنار بگذارم و یکباره همه قوی بودنم از چشم هایم بیرون بریزد و تا صبح ضعیف ترین آدم جهان باشم ...😓🖤
منننن

تعبیر غزل شماره 441 حافظ در فال شما :
چشم انتظار دیدن یار هستید و این انتظار شما را بی قرار و ناراحت کرده است. نگرانی به دل راه ندهید و از یاس و ناامیدی برحذر باشید که به زودی با تلاش و پشتکار به مراد دل خواهید رسید. صبور و شکیبا باشید تا خداوند لطف و رحمتش را شامل حال شما کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

من

تعبیر غزل شماره 40 حافظ در فال شما :
نظرکرده خداوند هستید و نعمت و برکت زیادی به شما ارزانی شده است. از تکبر و غرور دوری کنید. به زودی گم کرده خود را پیدا می کنید. موفقیت و کامیابی بزرگ در راه است. با صبوری و توکل به خدا به مقصود خواهید رسید. نذری دارید که باید ادا کنید. دلبسته مال دنیا و خوشی های دنیوی نباشید. برای ازدواج زود اقدام نکنید. درهای بسته باز خواهد شد اما مراقب باشید که در مسیر درست قدم بگذارید.

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687