2737
2734
عنوان

بیاین فال بگیرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1199 بازدید | 264 پست
چرا من نمیتونم ببینم

 زندگي در موقعيت و پست حساسي قرار ميگيرد . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار

 

پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از

 

شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و

 

بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

برای منم میگیری ؟😥

ه نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهيد ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
عزیزم من نفرای اول بودم درخواست دادم برای فال لطفا برای منم میگیری

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که هر مقصودی که داری، بدان خواهی رسید و آن چه که از خدا طلب کنی ، ان شاءالله به تو عطا می کند . نترس که کارهابه مراد تو خواهد شد و تورا سفری در پیش است که از آن راحتی یابی . اندک غمی به تو رسیده است که فارغ شدی . در نظر خلایق مرد خوبی می باشی و امر تو قابل اجرا است؛اما تند خو و زود خشمگین شوی و در مقابل زود هم خوشنود می شوی . تورا دوستی هست از جان بهتر و یک زن هم تو را بسیا ر دوست می دارد و شب و روز دعایت می کند ، از حرف او بیرون نرو که او شخص غمخوار تو می باشد . اگر حاجتی داری برآیدو اگر غایبی داری به تو برسد. ان شاء الله.

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
2731
منم میگیری؟

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی و دلت یه هیچ حال نسازد. با مصاحبان خوش رفتار باش وبه مراد خود می رسی . انشاء الله.

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
ای صاحب فال! بدان و آگاه باش که هر مقصودی که داری، بدان خواهی رسید و آن چه که از خدا طلب کنی ، ان شا ...

مرسی عزیزم خدا خیرت بده

نمی تونم اینجا بگم ولی خدا خودش میدونه من دلم چی میخاد انشاالله تا این تاریخ به بهترین شکل ممکن و به صلاحم انجام شده باشه الهی امین
برا منم فال بگیر لطفااا

ای صاحب فال ! غم مخور که به غایت مبارک است و همه تو را دوست می دارند . در گذشته بسیار محنت کشیده ای ولی شادی و خرمی تو نزدیک است و ستاره تو بلند و به دولت خواهی رسید. پیش از این زخم بد گویان به تو رسیدهو خواستند تو را صدمه بزنند .که بسیار متفکر متفکر بوده ایاما خدای تعالی تورا از شر آنان مصون نگاه داشته است . از مردم محتشم به دولت خواهی رسید. اگر غا یبی داری به سلامت به سوی تو باز آید و اگر حا جتی داری روا شود.از روزها ، روزهای شنبه و پنجشنبه بر تو مبارک است و امسال نیز بر تو مبارک خواهد بود ، ان شاء الله . قدر عمرت را بدان و آن را بیهوده تلف نکن.

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
ه نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي د ...

مرسی از لطفت 🙏🌹🌹

يابن الحسن،خـدا کنـد کـه مـرا با خـدا کنـي آقـا،ز قيد و بند معـاصي جـدا کنــي آقـا،دعاي ما به در بسته مي خورد ،ای کاش خودت براي ظهورت دعا کني آقا  ، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ( لا حَولَ ولا قُوَّةَ إلّا بِاللَّهِ العَليِ العَظيم)
2738
میشه برای من بگیری  هم حمد خوندم هم صلوات

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبرکن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا سه روز دیگرخشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشاباش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
عزیزم برای منم میگیری؟

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که در دولت به روی تو باز است و از این به بعد شاد و خرم می شوی و کارت گشاده شود و سفری در پیش داری که آنجا به راحتی می رسی و تو را بینند و محبت در دلشان پیدا شود و فایده زیاد بینی ، اما راز دلت را به کسی نگوو درسه روزبا هیچکس خصومت نکن واز روزها سه شنبه، و پنجشنبه بر تو مبارک است و دل به چیزی بسته ای که زود میسر می شود و حاجتی کهداری به زودی بر آورده می گردد. دعای چشم زخم نگه دار تا ایمن باشی ان شاء الله . صدقه زیاد بده که روزیت افزوده شود.

بعضی ها فقیر زندگی میکنند تا ثروتمند بمیرند  
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز