2737
2739
عنوان

ازدواج دوم با آقایی ترک

635 بازدید | 64 پست

سلام دوستان خوبید؟ 

من بار اول که سوالم دارم می نویسم لطفا راهنماییم کنید.

من یکبار ازدواج کردم و جدا شدم الان خواستگاری دارم که اصالتا آذری هستند و اهل ارومیه ومن شیرازی ام. من بچه ندارم و ایشون یه پسر دارن که حضانت شون با مادرشون هست ، این آقا خیلی متین ومودب و باشخصیت هستن و از لحاظ مالی و اجتماعی و ظاهری  در یه سطحیم اما خانواده من( مادرم ) مخالف این ازدواج اند و معتقدند که از قدیم گفتن به ترک دختر ندید اما دختر بگیرید و دلیل دیگه شون هم اینه که ایشون یه فرزند دارن! 

مادرم بهم میگن این ازدواج دومت هست و دیگه جای اشتباه نداری(باید اینو بگم ازدواج اولم اجباری بود و من نمیخواستم و به سختی با اثبات عدم امنیت جانی و نامه دادگاه جدا شدم) و منو مردد میکنن!

من از این آقا جز محبت و علاقه چیزی ندیدم و هرجا تحقیق کردیم به خوبی از خودشون و خانوادشون یاد میکنن و ذکر خیر شون همه جا هست اما حرفای مامانم که غربت سخته وشاید دعواتون شد و مثل همسر سابقت دست بزن داشت و ترک ها متعصب و مومن اند و.... منو میترسونه. 

 اینم بگم من شرایط حق طلاق و حق تحصیل و کار و تکلف فرزند مشترک گذاشتم وگفتم توی محضر نامه بدند که سالی دوبار حتما برای دیدار خانواده منو میارن و ایشون قبول کردن .

حالا لطفا دوستانی که سابقه ازدواج با ترک ها رو دارن نظراتشون بیان کنند و منو راهنمایی کنند . با تشکر .  


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740
🧐چرا؟

چون مادرشوهر تورک نمیذاره زندگی کنی

ینے میشه یروز بیام بگم مامان شدم دعاکنید برام ❤  سومین تیڪره ڪ نصب میکنم برا دلخوشیم ولی یروز خاص۰۰.۱۲.۲۶ مطمئنم میشه ❤
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز