2737
2734

لیزر سبز پنج سر با برد هفت کیلومتر

خرید پستی لیزر پوینتر سبز پنج سر اصل با برد 7 کیلومتر و قیمت ارزان، دارای 5 سر کلاهک با اشکال مختلف.فروشگاه اینترنتی لیزر سبز با یک سال گارانتی تعویض
لیزر پوینتر سبز 5 سر اصل با برد 7 کیلومتر بصورت خطی با رنگ فسفری سبز رنگ جهت استفاده تمام سنین می باشد. این لیزر دارای 5 سر اشکال مختلف و زیبایی را درمهمانی ها و مجالس ایجاد کنید. هم اکنون لیزر سبز پنج سر با برد هفت کیلومتر را با ارزانترین قیمت از فروشگاه هاردی خریداری فرمایید.
خرید پستی لیزر سبز 7 کیلومتری
شکستهای زیبای نور تولید شده توسط این دستگاه به رنگهای مختلف به ویژه در شب زیبایی منحصر به فردی را تولید می کند. با همراه داشتن گرین لیزر در شب های رصدی به راحتی به همراهانتان ، صورت های فلکی و اجرام اعماق آسمان را نشان دهید. لیزر پوینتر سبز 200 میلی وات ، مناسب ترین وسیله برای آموزش صورت های فلکی و اجرام غیر ستاره ای ، مناسب برای تمرین ماراتن مسیه و صوفی ؛ وسیله ای لازم و کارآمد در تورهای آموزشی نجوم می باشد و همچنین قابلیت استفاده برای طبیعت گردان ، کوه نوردان و سایر رشته های ورزشی مرتبط با طبیعت را دارد.
موارد استفاده :
از این دستگاه به طور وسیع در جلسات کاری ,هتلها , رستورانها و سالنهای پذیرایی به عنوان نشانگر استفاده می شود.
مخصوص راهپیمایی و کوهپیمایی ومسیریابی (به ویژه جهت درخواست امداد)
نمایش محلهای دور دست تا برد چند کیلومتر بسته به نوع دستگاه (به ویژه مشاهده ستارگان در شب)
با استفاده از این وسیله شما می توانید به کمک شکستهای زیبای نور که در ر نگها و اشکال مختلف توسط لیزر تولید می کند مکانی زیبا و سحر آمیز را برای خود و اطرافیان محیا سازید.
خرید لیزر سبز ارزان قیمت
مشخصات لیزر پوینتر پنج سر اورجینال:
توان : 200 میلی وات
برد : 7 کیلومتر
دارای 5 سر (کلاهک)
- 2 عدد باتری نیمه قلمی AAA
همراه با کیف مخصوص
خرید اینترنتی لیزر سبز هفت کیلومتری

روش خرید: برای خرید محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم خرید را تکمیل نمایید و هزینه آن را زمانی که درب منزل یا محل کار محصول را دریافت نمودید به مامور پست پرداخت کنید.

قیمت : 54,000 تومان

خرید پستی
درباره : لوازم لوازم سرگرمی برچسب ها : خرید پستی لیزر شو خرید پستی لیزر با برد بسیار بالا لیزر سبز حرارتی حرفه ای فروشگاه هاردی خرید لیزر 5 سر سبز اصل
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز