2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر قصد تربیت بچه خود را داشته باشید، خرید یک کتاب روانشناسی کودک از نان شب هم برای شما واجبتر می‌شود. کتاب‌های مختلفی در زمینه روانشناسی کودک وجود دارند که می‌توانند به والدین در مسائل گوناگونی کمک کننده باشند. در واقع بسیاری از پدران و مادران به دنبال راهی هستند تا فرزندان خود را به بهترین نحو تربیت کنند و روابط خود با کودکشان را بهبود بخشند. مطالعه کتاب‌های مناسب برای تربیت فرزندان می‌تواند شما را در زمینۀ آموزش بسیاری از مسائل به فرزندتان یاری دهد. این کتاب‌ها بر اساس تجربه چندین ساله نوشته شده‌اند و منبع مناسبی برای والدین می‌توانند باشند. به همین دلیل در ادامه به برخی از مهم‌ترین کتاب‌های روانشناسی کودک اشاره خواهیم کرد.

سلام دوستای گلم. در مورد معرفی کتاب کودک خوب برای کودکان 3 تا 5 سال:

مجموعه 12 جلدی حواستو جمع کن جز کتابهای خیلی پرفروش فروشگاه اینترنتی کتابکده کودک برای کودکان 3 تا 5 سال هستش که میتونید از لینک زیر بخریدش:

https://ketabkadekoodak.ir/product/havaseto-jam-kon/

2728

سلام دوستان 

مجموعه کتاب های حواستو جمع کن و خرس کوچولو بهترین کتاب های کودک برای 3 تا 5 سال هستن. اما اگه به دنبال بهترین کتاب کودک برای بچه هاتون هستید بهتره یه مقاله بخونین که بهترین کتاب های مخصوص کودکان برای سنین مختلف رو معرفی کرده باشه.

https://mahouney.com/fa/مقالات/بهترین-کتاب-کودک

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  12 ساعت پیش
توسط   niهانیتاha  |  10 ساعت پیش