2733
2734
عنوان

سوپ سفید

290 بازدید | 6 پست
بچه ها میشه دستور یه سوپ سفید با شیر و خامه و جو بهم یاد بدین,فردا شب مهمون دارم,تا الان سوپ سفید درست نکردم
دیگر نه آدم، آن آدم است و نه حوا، آن حوا من و تو زاده ی کدامین دو نخستینیم که نه بوی آدمیت داریم و نه هوس حوا. . . ؟!
سوپ قارچ قارچ خرد شده=1 لیوان آرد سفید=3 قاشق غذاخوری پیاز ریز شده=1 عدد کره=25 گرم نمک و فلفل=به مقدار لازم عصاره مرغ مگی=1 قرص شیر=4 لیوان خامه زده شده=1 لیوان(در صورت تمایل) . پیازها در کره کمی سرخ کرده تا طلایی رنگ شود. قارچ های خرد شده را به همراه ادویه به آن اضافه کرده تا زمانیکه طلایی رنگ شود سپس عصاره مرغ مگی به همراه آرد را به مواد اضافه کرده هم بزنید. شیر را به مواد اضافه کرده و هم بزنید تا آرد در شیر حل شود سپس بگذارید مواد روی حرارت ملایم بماند تا زمانیکه کمی غلیظ شود. در آخر خامه زده شده را به مواد اضافه کرده هم بزنید. سوپ را در ظرف ریخته روی آن را با قرچ خرد شده که کمی تفت داده اید تزئین کنید.
سوپ جو بلغور جو 1 بسته هویج رنده شده نیم کیلو شیر 1 الی 2 لیتر اب مرغ یا اب گوشت به میزان کافی خامه پاکتی 1 بسته نمک و فلفل قرمز به میزان کافی ابتدا بلغور جو را به مدت 2 ساعت میخیسانیم سپس با اب و هویج رنده شده ان را میجوشانیم دوباره آب مرغ را به ان اضافه مینماییم سپس میگذاریم تا جابیفتد دوباره شیر داغ شده به ان اضافه مینماییم توجه داشته باشید اگر شیر سرد باشد در غذا بریده بریده میشود وقتی غذا جا افتاد قبل از صرف کردن خامه به ان می افزاییم برای تزیین کمی جعفری روی ان میریزیم .
من جو میریزم با یکم آب میپزه بعد با گوشت کوب برقی میزنم میکس میشه یه حالت حلیم مانند پیدا میکنه. بعد شیر میریزم + قرص سوپ + هویج نگینی که یک قل میزنه هویج میپزه. آخرش هم خامه اضافه میکنم با کمی جعفری تازه برای تزیین
i was a stranger in my own skin
2731
مرسی,بچه ها,من یه بسته سوپ اماده هم خریدم,بریزم تو سوپ خوشمزه میشه؟
دیگر نه آدم، آن آدم است و نه حوا، آن حوا من و تو زاده ی کدامین دو نخستینیم که نه بوی آدمیت داریم و نه هوس حوا. . . ؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687