2737
2739
سلام دوستان .
پسر من الان 1 سال و 5 ماهش است و شیر گاو هم میخوره. از 8 ماهگی دیگه شیر من را نخورد چون رفتم سر کار. با اینکه شامش را خوب میخوره اما از وقتی میخوابه یعنی حدود 11 به بعدتا صبح تقریبا 9 حدود یک لیتر شیر میخوره. شبها حداقل 5 یا6 بار پا میشه و این برای من که فردا صبح باید برم سرکار خیلی سخته.
بنظرتون عجیب نییست؟؟؟؟؟ بعضی ها میگن از رو عادت پا میشه نه گشنگی. اما پس چرا شیر میخوره؟ از کجا بفهمم گشنست یا عادت کرده؟
کلابرای حل این مشکل ممنون میشم کمکم کنین.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

خیلی عجیب و بده
اینو حتما حتما به دکترش بگو
چون طبق نظر دکترها از ساعت 12 شب تا 6 صبح هیچی نباید بخورن به جز آب
علاوه بر این که برای تو بده برای اونم بده چون دندوناشو خراب می کنه
2728
2740
شراهجان یک بار امتحان کردم، اما شروع کرد به گریه، بعدش این همه اب دلدرد نمیاره؟؟؟؟؟؟؟ اگرچه بعضی شبهامثل دیشب دل درد گرفته بود و باگریه بیدار شد و بعد از 4 تا 5.5 نخوابید. تازه بازیش گرفته بود.
عزیزم پسر منم همینطوری بود منو خل میکرد حتی آب هم که بهش میدادم بازم پا میشد و هی میخواست یه چیزی مک بزنه اگه پستونک بهش میدی به جای شیشه اونو بده من که پسرم یک سال و ده ماهش بود از شیشه گرفتمش و راحت شدم منم سر کار میرم و داشتم روانی میشدم. مشکلشون مک زدنه نه شیر خوردن حالا یه مدت به جای شیر آب بده ببین تغییر میکنه اگه نکرد باید از شیشه بگیری. هولاکویی که میگه از یک سال و نیم به بعد بجه نباید مک بزنه .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز