2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزان هرکس پارچه و خرازی نیاز داره و پرداخت درب منزل میخواد ، بره سایت پارچه روچی یا از بازار اپلیکیشن روچی رو دانلود کنید و زمان خرید در قسمت کد تخفیف کد FMS183  رو وارد کنید و تخفیف بگیرید ، پارچه هاش عالیه

2728

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید لباس نوزاد، جنس آن است. پوست نوزاد بسیار حساس است و ممکن است نسبت به برخی از پارچه‌های خاص حساسیت نشان دهد. بنابراین بهتر است لباس‌هایی را خریداری کنید که از پارچه‌هایی با جنس پنبه‌ای، تریکو وبا پلی‌استر کمتر هستند. این پارچه‌ها معمولا بسیار نرم و لطیف هستند و نوزاد شما را آزار نمی‌دهند. توجه کنید که خرید لباس‌های پشمی، برچسب دار و پلاستیکی برای نوزادان مناسب نیست. این پارچه‌ها باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی در نوزاد شده و در بعضی مواقع زبری پارچه می‌تواند پوست آن‌ها را آزار دهد.

 

علاوه بر جنس سایز نیز بسیار مهم است. نوزادان معمولا خیلی زود تغییر سایز می‌دهند. بنابراین شما نباید لباسی بخرید که دقیقا اندازه آن‌ها باشد. بهتر است لباس‌ها را یکی دو سایز بزرگ‌تر بخرید تا بتوانید مدتی طولانی‌تر از آن‌ها استفاده کنید. البته توجه کنید که لباس‌های خیلی گشاد هم مناسب نوزاد نیستند و باعث ناراحتی او خواهند شد.

لباس‌های نوزاد خیلی زود کثیف می‌شوند و شما باید در روز چندین بار آن‌ها را عوض کنید. بنابراین باید لباسی بخرید که پوشیدن و درآوردن آن بسیار راحت باشد. یقه لباس نوزاد باید به‌راحتی از سر او رد شود. بنابراین لباس‌هایی که دکمه‌های کوچکی در کنار یقه خود دارند می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. علاوه بر این بهتر است لباس‌های دوتکه را برای نوزاد خریداری کنید که تعویض پوشک او نیز راحت باشد. لباس‌های کشی همواره انتخاب مناسبی برای نوزاد شما هستند. خرید لباس نوزاد با زیپ‌های چسبی نیز بهتر از لباس‌های دکمه‌دار است.


مهم‌ترین نکته برای خرید لباس نوزاد، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. فروشگاهی که شما از کیفیت اجناس آن مطمئن هستید و می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید. این فروشگاه به‌جز کیفیت و جنس مناسب باید کالاهای خود را با قیمت مناسبی نیز عرضه کند. علاوه بر این‌ها معمولا خرید از فروشگاه‌های حضوری لباس نوزاد سخت و خسته‌کننده است. چراکه شما فرصت کافی برای جست‌وجو ندارید و ممکن است درنهایت نتوانید جنس یا مدل موردنظر خود را پیدا کنید.


خرید لباس نوزاد؛ چه برای کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند شده‌اند و چه کسانی که در انتظار چندمین فرزند خود هستند، کار دشواری است. چراکه پدر و مادرها به‌دنبال لباس نوزادی متنوع و در‌عین‌حال با کیفیت خوب برای استفاده مکرر کودک دلبند خود هستند. رعایت برخی نکات درباره نحوه انتخاب لباس نوزاد دخترانه و پسرانه باعث می‌شود تجربه خرید لباس نوزاد ساده‌ و مطمئنی را داشته باشید.

تنوع طرح و رنگ، قیمت و جنس باعث می‌شود که والدین هنگام خرید لباس بچه به شدت گیج شده و نتوانند لباس مناسب کودک خود را انتخاب کنند. توصیه ما این است که در انتخاب لباس کودک از مشاوره فروشگاه‌های معتبر و تخصصی در حوزه لباس بچه استفاده کنید. اما چه فاکتورهایی در انتخاب لباس بچه مناسب موثر هستند؟


لباس بچه باید راحت باشد

در هنگام خرید لباس کودک، اطمینان حاصل کنید که لباس تنگ نباشد. اگر لباس دارای زیپ است، آن را به‌دقت بررسی کنید، زیرا برخی زیپ‌ها می‌توانند به پوست کودک آسیب برسانند. دکمه‌های لباس را موردبررسی قرار دهید که مبادا شل نباشند، زیرا بچه‌ها تمایل دارند که همه چیز را به دندان بگیرند و شل بودن دکمه‌های لباس، می‌تواند برای کودک شما خطرآفرین باشد. همچنین لباسی را انتخاب کنید که قسمت داخلی برچسب روی آن، نرم باشد و به پوست کودک شما آسیب نرساند.


لباس دخترانه باکیفیت خریداری کنید

خرید لباس دخترانه؛ یکی از لذت بخش ترین کارها در طول زندگی است. اماخرید لباس دختر بچهبا کیفیت در بعضی مواقع نیاز به صرف هزینه زیادی دارد؛ به همین علت باید با نکات مهم درباره انتخابلباس دخترانهمناسب آشنا باشید و در هنگام خرید خود، آن‌ها را در نظر بگیرید.

به دنبال پارچه‌های با کیفیت بالا باشید. کودکان بسیار فعال هستند و به لباس‌های بادوام نیاز دارند، حتی برای استفاده روزانه. یکی از راه‌ها برای اطلاع از کیفیت پارچه، لمس کردن آن است. با لمس کردن پارچه، ضخامت و جنس پارچه مشخص می‌شود. همچنین در هنگام خرید، درزهای لباس را بررسی کنید. درزهای گشاد و باز، نشانه یک لباس با کیفیت پایین است و احتمالا دوام زیادی نخواهد داشت، مخصوصا بعد از چندین بار پوشیدن و شستن. از طرفی درزهای باز و ناتمام می‌توانند پوست حساس نوزادان را خراشیده کنند.

این نکته را نیز توجه داشته باشید که لباس‌های باکیفیت الزاما گران نیستند و از طرفی لباس‌های گران‌قیمت، الزاما با کیفیت خوب آماده نشده‌اند. علاوه بر این، ما می‌دانیم که نوزادان و کودکان، خیلی سریع رشد می‌کنند و والدین باید مرتبا لباس‌هایی با سایز جدید برای آن‌ها تهیه کنند؛ بنابراین بهتر است، به‌جای لباس‌های گران‌قیمت، لباس‌ها را به‌طور بودجه‌بندی‎شده خریداری کنیم.


اگر علاقه مندید که دیگر فاکتورهای مهم در خرید لباس بچگانه را بدانید کلیک کنید.

اگر کودک شما هنوز به یک سالگی نرسیده، خیلی سریع رشد می کند. بنابراین خرید لباس هایی که دقیقا اندازه او هستند، شما را پشیمان خواهد کرد. بهتر است لباس هایی با سایز بزرگ تر خریداری کنید تا مدتی طولانی تر قابل استفاده باشند. برای سنین بالاتر نیز بهتر است لباس های گشادتری انتخاب کنید. البته نه آن قدر که فرزند شما در لباس گم شود! نکته مهم دیگر این است که در خرید لباس بچه به جدول سایز توجه کنید. سایزبندی لباس در کشورهای مختلف متفاوت است. بنابراین شما باید باراهنمایی فروشنده سایز مناسب را انتخاب کنید.

ازآنجایی که پوست کودکان حساس است، بهتر است بلافاصله بعد از خرید لباس بچگانه آن را بشویید. زیرا ممکن است گردوخاک روی لباس یا آلودگی هایی که در زمان تولید بر روی آن نشسته، باعث ایجاد حساسیت در کودک شما شود. علاوه بر این لباس بچه نباید در اثر شست وشوی زیاد خراب شود؛ چراکه شما ممکن است در طول روز چندین بار مجبور به تعویض و شستن آن ها شوید. علاوه بر این جنس لباس را به گونه ای انتخاب کنید که شستن آن کار زمان بر و سختی نباشد. به خاطر داشته باشید لباس بچگانه ممکن است به دلایل مختلفی کثیف شود و در صورت عدم انتخاب جنس مناسب، پاک کردن لکه ها از روی آن ها بسیار وقت گیر یا آزاردهنده خواهد بود.

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید لباس بچه است. چراکه بچه ها معمولا مدت زیادی یک لباس را نمی پوشند و اگر خرید را در زمان مناسبی انجام ندهید، باید مبلغ زیادی را برای این کار کنار بگذارید. معمولا حراج های فصل فروشگاه ها بهترین زمان برای خرید لباس متناسب با فصل است. البته ازآنجایی که این حراج ها در آخر هر فصل انجام می شوند، باید لباس بزرگ تری برای فرزند خود تهیه کنید تا اندازه لباس در سال آینده برای او مناسب باشد.


خرید لباس بچگانه : https://namnak.com/buy-baby-clothes.p80732؛ کاری بسیار لذت بخش و درعین حال دشوار است. تنوع طرح و رنگ، قیمت و جنس باعث می شود که والدین هنگام خرید لباس بچه به شدت گیج شده و نتوانند لباس مناسب کودک خود را انتخاب کنند. توصیه ما این است که در انتخاب لباس کودک از مشاوره فروشگاه های معتبر و تخصصی در حوزه لباس بچه استفاده کنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز