2733
2739
عنوان

برادر ۱۱ ساله ای دارم که...

417 بازدید | 16 پست

سته نباشید. اول از همه خواهش میکنم راهنمایی درست کنید. بخدا بابت این موضوع به اندازه کافی ناراحت و افسرده هستم.
من خودم ۱۸ سالم هست و برادری دارم که ۱۱ سالشه.
برادرم خودش گوشی موبایا ندازه ولی جدیدا متوجه شدم که با گوشی بنده و گوشی پدر مادر محتوای نامناسب سرچ میکنه، کلمه های نامناسب، حتی یکی دوبار هم فیلم دیده بود. دوستان من تمام زندگیم داداشمه. لطفا کم نزارید و کمکم کنید.
این رو هم بگم که من خودمم همسنش بودم این موارد رو سرچ میکردم ولی الان نمیتونم که باید چیکار کنم. نمیدونم طبیعی هست یا نه. نمیدونم چجوری جلوشو بگیرم. من خودم از این جهت ضربه خوردم که انقد حساسیت نشون میدم. و دوست ندارم برادر خودم هم به این موارد که در اینده به موارد نامناسب تر کشیده بشه. 

ممنون میشم اگه کمکم کنید. بعد راستی داداشم کلاس پنجم هست و تاجایی که یادن میاد من خودمم همین سن و سال بودم که با این موارد اشنا شدم ولی خب الان بزادرم بخاطر کرونا یک سالی هست مدرسه نرفته و نمیدونم که از کجا با این موارد اشنا شده. اصلا هم اهل دوست و اینا نیستدو حتی یک بار هم نرفته کوچه که مثلا با بقیه بچه ها بازی کنه و توسط اونا اشنا بشه

 

دوستان بازم میگم زندگی مت داذاشمه. لطفا کم نزارید و تا جایی که میتونید کمکم کنید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با این ادبیات بعید میدونم ۱۸ سالت باشه!

خدارامی شناسم ازشمابهتر/شماراازخدابهتر/خداازهرچه پنداری جداباشد/خداهرگزنمیخواهدخداباشد/نمی خواهدخدابازیچه دست شماباشد/که اوهرگزنمیخواهدچنین آیینه ای وحشت نماباشد
2728

طبیعیه بابا بیخیال اینجا انقد بچه ها محدودن ک الان هرکار کنن عادیه

من مسلمان نیستم دوست عزیزم، گرایش دینی من با اکثریت ایران متفاوت است پس نظرهایی که میگذارم خالی از در نظر گرفتن مذهب تشیع یا تسنن و در کل اسلام است،بنابراین به خشونت و اهانت و تحمیل در پذیرش دین خود نسبت به بنده نپردازید! 
2738

کمکی از دستم برنمیاد

لابد شنیده کنجکاو شده

گوشی بهش نده

 تنهایی رو ترجیح میدهم به تن هایی که روح شان با دیگری ست ... تنهایی تقدیر من نیست ، ترجیح من است ! لطفا اگر نظر مخالف منو داری و میخوای جنجال به پا کنی ریپلای نکن 🙏 هر گونه توهینی گزارش زده میشه .

سعی کن سرشو گرم کارای دیگه کنی کمتر سراغ موبایل بره

به هرحال اموزش های مناسب سنش هم در اختیارش بزاری

توجه کن که خیلی کارا باید مادرپدر انجام بدن ینی میگم سعی کن کاری کن توجه لازمو تو خانواده بهش داشته باشن

بیشتر اوقات چیزی نیس به جز کنجکاوی بچگونه


پس چنده یعنی؟

شبیه هم سن و سالای بابام حرف میزنه

خدارامی شناسم ازشمابهتر/شماراازخدابهتر/خداازهرچه پنداری جداباشد/خداهرگزنمیخواهدخداباشد/نمی خواهدخدابازیچه دست شماباشد/که اوهرگزنمیخواهدچنین آیینه ای وحشت نماباشد

راستش من کاری از ستم برنمیاد چون مطمئنم اون کنجکاوی در همون حد نمیمونه از مشاور کمک بگیر

🖤🖤چه تهران چه غزه قاتل یکیست #ایران تسلیت🖤🖤🔯 فرق تفکر صهیونیستی با آپارتاید:👤 آپارتاید سیاه‌پوستان را انسان می‌دانست ولی نژاد سفید خود را برتر از سیاهان قلمداد می‌کرد.🔯 صهیونیسم کل غیریهودیان را انسان نمی‌داند بلکه حیوانات ناطق و انسان‌نما می‌داند که خدا آنها را در کنار چهارپایان برای خدمت به یهودیان خلق کرده است.🐎 در کتاب تلمود کتاب شریعت صهیونیست‌ها نطفه غیر یهودیان مثل نطفه اسب است و خانه‌هایشان حکم طویله را دارد.👥در زمانی که پیامبری که منتظرشان هستند ظهور کند هر یهودی ۲۸۰۰ برده (حیوانات ناطق) خواهد داشت.
عزیزم خوب جایی برای مشورت نیومدی کاربرهای اینجا که روانشناس و مشاور کودک نیستن

ایشون مرد هستن 😕والا من زنم روم نمیشه این سوالارو از ام جنسام بپرسم بعد .....

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤

دیشب پسرمو برده بودیم پارک یسری بچه ۸ ۹ ساله داشتن بازی میکردن یسریم نشسته بودن میگفتن میخندیدن بلند بلند حرف میزدن 

هی میگفتن بسلامتی فلان...

بسلامتی بیسار...

یکیشون این بود بسلامتی بستنی عروسکی ک یه عمره چوب کردن تهش 

ولی باز میخنده!!!!!🥺🥺🥺🥺🥺

دیگه از اونجا بود فهمیدم بچه های الان فرق دارن 

نمیشه جلوشونو گرفت تامام.

حرفای بدترم میزدن ک اینجا نمیشه گفت🥴😑


وااااا🙁 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687